Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#44623PPL doručilo zásilku 22004164193 určenou mě jinému příjemci !!!

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
27.08.2020, před 4 lety

Petr Opat

Znění stížnosti

Sledoval jsem pohyb své zásilky 22004164193 (DHL číslo CY465886072DE) z Německa. Hned jak byl balík předán v ČR PPL, jsem zjistil na webu PPL nesrovnalost a to jiné doručovací místo. Psal jsem na PPL, co to znamená a požádal jsem o telefon na řidiče, který bude balík doručovat. Druhý den jsem dostal odpověď od PPL, že se omlouvají za prodlení v odpovědi a že zásilka již byla úspěšně doručena. Já jsem však nic nepřebíral. Okamžitě jsem volal na PPL a toto sdělil, paní mi sdělila, že řidiči se nemůže dovolat, že je již doma (bylo asi 12:30 hodin)a že mi odpoví druhý den. Odpoledne mi volal pán, který se jmenuje jako já ale neznáme se a bydlí na jiné adrese, že má můj balík (upozorňuji, že se nejmenuji Novák...). Řidič PPL mu tvrdil, že on je ten správný příjemce, protože prý na mé adrese nikdo toho jména nebydlí (na zvonku je moje jméno uvedeno). Řidič rovněž nevolal na mé telefonní číslo ale na číslo neoprávněného příjemce. Balík jsem si sám u neoprávněného příjemce vyzvedl, protože pán se předtím dohodl s řidičem PPL, že mi ho předá (Snad by mi mohl řidič alespoň zavolat, jestli s tím souhlasím, nestalo se). Od PPL se mi nedostalo ani řádného vysvětlení, ani návrhu opatření, aby se něco podobného do budoucna neopakovalo, ani číslo na příslušného řidiče, o které jsem několikrát žádal. Místo toho se mi jejich "specialista zákaznické péče" S. Š. snažila namluvit, že u mé zásilky nebyly kompletní údaje pro doručení - jméno příjemce, což je naprostá lež (vše mám nafoceno).Poté, co jsem požádal o nějaký kontakt, kde je možné podat oficiální stížnost, byla komunikace ze strany "oddělení zákaznické péče" přerušena. Poslal jsem podnět na firmu DHL do Německa, která má PPL jako kooperačního partnera. Odpověď přišla obratem, ale bylo mi sděleno, že stížnost musí vyřešit český doručovatel. Ten však nekomunikuje a nedává svým zákazníkům žádnou šanci na stížnosti a řešení problémů. U firmy, která má ve svém názvu "profesionalitu" je toto jednání skandální a neakceptovatelné, ve skutečnosti se zde zákazník setkává s čirým amatérismem. Co z toho pro zákazníky vyplývá je nasnadě, zvolí alternativní balíkovou službu.


Požadované řešení

Stačilo by, kdyby PPL nepohrdala zákazníky a da jim možnost k podání podnětů, stížností a konstruktivních návrhů řešení na svých webových stránkách, tak jak je zvykem u všech seriózních firem. Nekomunikující a nepravdy šířící oddělení zákaznické péče k tomu asi nepřispěje.
K tomuto konkrétnímu případu žádám vysvětlení a zdůvodnění tohoto fiaska, konkrétní viníky. Dále bych se rád dověděl, jaká PPL přijme opatření, aby se zamezilo těmto případům do budoucna. Taktéž bych rád věděl, jaké důsledky PPL vyvodí z tohoto selhání několika jejích zaměstnanců (očekával bych minimálně napomenutí). A rád bych konečně dostal telefonní číslo na příslušného řidiče, o které jsem již 3 x žádal, abych měl (v případě, že se nevyhnu doručování mých zásilek společností PPL) koho včas kontaktovat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.8.2020 12:49, před 4 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.9.2020 14:13, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.