Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den, ráda bych se zeptala na situaci, kdy jsem si online zakoupila jizdenku 1. Třídě, v tichém oddílu. Proto abych si cestu užila v klidu, hlavně bez dětí, i když děti nehlučí , hlučně se jim věnuje doprovod.
Nastoupila jsem na zastávce Stodolní a hned ve Svinově se přiřítila starší pani s asi dvou letým dítětem. Když sem se ji zeptala zda je ve vagonu spràvně odvětila, že ano a sedla hned vedle mě a vzàpěti vytáhla mobil a začala telefonovat.
Na webu je doporučení že tento oddíl by neměli využívat děti.
Zda by toto mohly stewardky na místě ověřovat.
|
Tweet |
Zakoupení jízdenky do tichého oddílu spotřebitelce garantuje určitou jako služby, která jí bude během přepravy poskytována. Za tuto službu spotřebitelka musí zpravidla zaplatit vyšší kupní cenu, než která je vyžadována pro "obyčejný" oddíl vlakové soupravy.
Není-li však služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebitelce, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnila reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.
Nejefektivnějším řešením je dle našeho názoru žádost o přiměřenou slevu z jízdenky, a sice ve výši odpovídající rozdílu mezi jízdenkou do tichého oddílu a mimo něj.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.