Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#44626Tichý oddíl 1. Třída

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 15 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.08.2020, před 4 lety

Laďka Skopalová

Znění stížnosti

Dobrý den, ráda bych se zeptala na situaci, kdy jsem si online zakoupila jizdenku 1. Třídě, v tichém oddílu. Proto abych si cestu užila v klidu, hlavně bez dětí, i když děti nehlučí , hlučně se jim věnuje doprovod.
Nastoupila jsem na zastávce Stodolní a hned ve Svinově se přiřítila starší pani s asi dvou letým dítětem. Když sem se ji zeptala zda je ve vagonu spràvně odvětila, že ano a sedla hned vedle mě a vzàpěti vytáhla mobil a začala telefonovat.
Na webu je doporučení že tento oddíl by neměli využívat děti.


Požadované řešení

Zda by toto mohly stewardky na místě ověřovat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.9.2020 12:37, před 4 lety

Zakoupení jízdenky do tichého oddílu spotřebitelce garantuje určitou jako služby, která jí bude během přepravy poskytována. Za tuto službu spotřebitelka musí zpravidla zaplatit vyšší kupní cenu, než která je vyžadována pro "obyčejný" oddíl vlakové soupravy.

Není-li však služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebitelce, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnila reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.

Nejefektivnějším řešením je dle našeho názoru žádost o přiměřenou slevu z jízdenky, a sice ve výši odpovídající rozdílu mezi jízdenkou do tichého oddílu a mimo něj.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.10.2020 12:34, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.