Společnost


anglickeobleceni.eu

Počet nahlášených stížností:8
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#44629Vrácení zboží-odstoupení od smlouvy podnikatel neakceptuje a vyřizuje jako reklamaci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.08.2020, před 4 lety

Daniela Hublová

Znění stížnosti

Objednala jsem si u nich šaty pro družičky inzerované jako šaty z Anglie, platba předem, čekací doba až 6 týdnů. Šaty přišly, ale ne z Anglie, ale z Číny! Vypadaly úplně jinak než na obrázku a měly natrženou mašli. Když jsem jim to napsala, osočili mě, že si vymýšlím, že jsou z Anglie, že jsem mašli roztrhla schválně, že od nich odcházelo zboží v pořádku. Ihned jsem zboží zabalila, mašli na svoje náklady opravila, vše nafotila a ve 100% stavu odeslala hned druhý den zpět s dopisem o odstoupení od smlouvy. Aniž by jim zboží přišlo, mi sdělili, že to zamítají a budou řešit jako reklamaci. Následovalo dopisování přes e-maily a čekání. Po více než měsíci a mé urgenci, kterou jsem jim poslala začátkem týdne se ozvali dnes, že mi šaty poslali zpět, já jsem si je nevyzvedla, tudíž leží u nich na skladě. Mně ovšem žádný balíček nepřišel. Já jsem od nich za celou dobu neobdržela jediný doklad, i když jsem o ně žádala - ani doklad o koupi z Anglie, ani fakturu, ani písemné vyjádření odhledně odstoupení od smlouvy, ani vyřízení jako reklamace, ani doklad o tom, že mi posílají zboží zpět (natož, aby přišel samotný balíček), prostě nic!
Na internetových diskuzích jsem našla, bohužel pro mě pozdě, další nespokojené zákaznice. S jednou jsem si psala, naprosto stejný scénář! Paní, nebo lidé, kteří stojí za tímto obchodem očividně spoléhají na to, že zákazníci nad tím mávnou rukou, a tak malé částky řešit nebudou. Dost mě udivuje, že jim to neustále prochází! Našla jsem ještě jeden obchod, který má nápadně podobné stránky, dokonce je též z Plzně a má stejné IČO, adresu atd., jsou to stránky - www.dreamhaus.cz
Počítám s tím, že 1200 kč už od nich neuvidím, ale vadí mi, že to dělají a budou dělat vesele dál.
Vím, že jsem si je měla prolustrovat alespoň na internetu před objednávkou, poučení pro příště. Jestli jsem udělala chybu, že jsem mašli opravila nevím, tušila jsem, že budou dělat problemy, každopádně to nemělo žádný vliv na jejich rozhodování, jsou velice dobře připraveni na každou variantu a vždy si vymyslí odpověď.


Produkt

Slavnostní šaty pro družičku


Požadované řešení

Očekávala bych pokud je to seriozní obchodník, že převezme zboží zpět a vrátí mi peníze v zákonné lhůtě, jak deklaruje v obchodních podmínkách.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2020 10:15, před 4 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://www.coi.cz/informace-o-adr/).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.10.2020 12:05, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.