Společnost


Hera Fashion Investment s.r.o.

Počet nahlášených stížností:151
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#44633Světomat - doručena čína místo ONIEL, posláno zpět a nepřevzato

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.08.2020, před 4 lety

Pavel Sonnewend

Znění stížnosti

Nákup na svetomat.cz, objednávka č.162385 ze dne 8.7.2020 v ceně 2908 Kč
Objednal jsem si 6 ks - Stylové pánské kraťasy JACK O'NIEL - v různých barvách. (na obrázku jsou s páskem viz odkaz níže)
https://svetomat.cz/product/stylove-panske-kratasy-jack-oniel-cervena/
Bohužel mi doručili čínu bez pásku, psal jsem jim email 5.8.2020 bez odpovědi.
Postupoval jsem podle https://svetomat.cz/reklamacni-rad/ a zaslal zboží na adresu Hera Fashion Investment s.r.o., U nádraží 1296, Turnov 2.
Vyplnil jsem reklamační formulář 14.8.2020 na jejich webu. Poslal vyplněný formulář na info@svetomat.cz, Poslal balík zpět 14.8.2020 včetně vyplněného formuláře.
Dnes mi přišla sms, že se mi balíček 1.9.2020 bude vracet, nikdo ho nepřevzal. Není se kam ozvat a na email neragují.


Produkt

Stylové pánské kraťasy JACK O'NIEL - pískový maskáč - Khaki Camo, 40 Barva: Khaki Camo, Vlekost: 40 1 475 Kč 2 Stylové pánské kraťasy JACK O'NIEL - okrová - Dark Yellow, 40 Barva: Dark Yellow, Vlekost: 40 1 475 Kč 3 Stylové pánské kraťasy JACK O'NIEL - červená - Red, 40 Barva: Red, Velikost: 40 1 475 Kč 4 Stylové pánské kraťasy JACK O'NIEL - modré - Blue, 40 Barva: Blue, Vlekost: 40 1 475 Kč 5 Stylové pánské kraťasy JACK O'NIEL - tmavě modré - Dark Blue, 40 Barva: Dark Blue, Vlekost: 40 1 475 Kč 6 Stylové pánské kraťasy JACK O'NIEL - army zelená - Army Green, 40 Barva: Army Green, Velikost: 40 1 475 Kč Mezisoučet: 2850 Kč Doprava: zdarma Pojištěná zásilka 39 Kč Cena celkem: 2908 Kč


Požadované řešení

Doručit kraťasy s páskem JACK O'NIEL nebo vrátit peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2020 09:44, před 4 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel v tomto konkrétním případě žádat dodání nové věci. Není-li to možné, může spotřebitel od smlouvy odstoupit. Místo výše uvedených způsobů může spotřebitel taktéž žádat přiměřenou slevu.

Byla-li reklamace uznána jako oprávněná, má spotřebitel právo na náhradu nákladů účelně vynaložených při uplatnění práva z vadného plnění dle § 1924 občanského zákoníku (např. poštovné vynaložené k odeslání reklamovaného zboží prodejci).

Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.9.2020 14:14, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.