Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Dlouhodobě, tj. cca 2 měsíce nefunkční internet. Opakované výpadky signálu, pomalé připojování internetu, které absolutně neodpovídá zaplacené službě, opakované problémy se zpětným shlédnutím, rozpad obrazu, sekání slov (NOVA). Veškeré stížnosti jsou řešeny absolutně nekompetentními osobami, kdy připouštějí, že se v daném problému neorientují. Odmítám vyhrožování typu, pokud technik přijede a neprokážete problém na straně poskytovatele, vše zaplatíte atd. A CO JSEM PRO VYŘEŠENÍ STÍŽNOSTI UDĚLALA SAMA? TO JE SNAD VTIP! Já si stěžuji na Vaše služby, které jsou od 1.4.2020 hrozné a mám vám odpovědět, co jsem udělala, abych problém odstranila? Asi to, že od Vás odstoupím a to hodně rychle!!! A hlavně aby byl klient zdvořilý. Pokud Vám nefunkční internet brání v práci, pokud máte tak často výpadky, i když ohlášené, tak jde zdvořilost stranou. Když Vám řekne Váš technik, že je výrazný problém ve vašem bytě, neboť dle proměření je signál opravdu slabý a vy budete čekat zase několik týdnů na nápravu. Já si Vás za to totiž platím !!!Jak je možné, že technik se konečně uvolí k tomu, aby vše zajistil přímo v bytě a ne z chodníku a nepřijede !!! Měl autohavárii ??? Syn (programátor) si vzal na tento den zbytečnou dovolenou. A ještě na závěr. V dubnu 2020 se mi ozval další z vašich techniků s dotazem zda něco nepotřebuji. Ano, požadovala jsem zjistit jak by v rámci nějakého balíčku fungovalo připojení internetových služeb v mém rekreačním objektu. Nic, již se nikdy nikdo neozval a to přestože jsem to opakovaně telefonicky urgovala. Jinak se domnívám, že vzhledem k avizovanému nahrávání telefonických hovorů s námi, již musíte mít záznamy zahlceny.
Vše o Vašich NEslužbách je již popsáno výše. ASI SI PŘEHRAJTE VEŠKERÉ TELEFONICKÉ ROZHOVORY A TO ZEJMÉNA OD ČERVNA T.R.
Reakce na stížnost? POŽADAVEK: OMLUVA, FINANČNÍ RECIPROCITA ZA NEFUNKČNÍ SLUŽBY A TO DLOUHODOBÉ. KDO PSAL TY POZNÁMKY VPRAVO, TAK SLUŠNĚ..POŠLETE TUTO OSOBU NA ŠKOLENÍ SLUŠNÉHO CHOVÁNÍ A NECHTE ZMĚŘIT IQ. TO JE JIŽ OPRAVDU ZA HRANICÍ SLUŠNÉHO CHOVÁNÍ K ZÁKAZNÍKOVI. MÁTE SNAD DOJEM, ŽE SI CHCI POUZE POSTĚŽOVAT A VYDÍRAT VÁS FINANČNĚ? A JEŠTĚ MI BUDETE VYHROŽOVAT, JAK CELÝ PŘÍPAD MŮŽE PRO MNE ŠPATNĚ DOPADNOUT?
Očekávám Vaše vyjádření a to prostřednictvím e-mail, případně i telefonicky. Vše potřebné máte uvedeno ve smlouvě.
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít ve sjednané kvalitě nebo ji bylo možné využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, paní Stibůrková,
mrzí mě, že máte potíže s internetem a televizí. Jak už zmínil dTest, v tomto případě doporučujeme podat reklamaci, kterou můžete uplatnit na e-mailové adrese poradime@vodafone.com. Poté budeme moct celou situaci prověřit a vyjádřit se k ní.
Přeji Vám pěkný den.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.