Společnost


V+J OBUV, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#4464Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

8 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.09.2014, před 10 lety

Lucie Kakarová

Znění stížnosti

Dne 23.6. jsem v obuvi v Bučovicích zakoupila obuv zn. Scandi a po jednom dni nošení mi vyjela z postranního švu gumička, která pomáhá při nazouvání roztáhnout botu. Obuv jsem tudíž reklamovala v prodejně a při převzetí jsem zjistla, že sice je gumička přišita, avšak tím způsobem, že je znovu přešitý šev (navíc opravdu nepěkně a viditelné uvnitř boty, na druhé šev uvnitř není) a gumička se po opravě tímto způsobem začíná párat, nemůže být tedy řeč o navrácení do původního stavu. 2x jsem tedy nechala poslat obuv zpět k posouzení avšak mi bylo sděleno až arogantním způsobem bez jakékoli kontaktní osoby, která vyjádření zpracovala, že reklamaci neuznává.


Produkt

dámská obuv Scandi 52-0380 LI


Požadované řešení

vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.9.2014 08:50, před 10 lety

Vada by měla být odstraněna způsobem, který odpovídá její povaze. Prodávající je dle stanoviska Nejvyššího soudu ČR, sp. zn. Cpj 40/82, povinen provést záruční opravu s veškerou odbornou péčí takovým způsobem, aby byla vada řádně a beze zbytku odstraněna a prodaná věc nebyla v důsledku výskytu vady ani opravy nijak znehodnocena. Není-li to možné, spotřebitelka má právo na výměnu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.10.2014 10:57, před 10 lety

Dobrý den paní Kakarová,
ráda bych reagovala na vaší stížnost ohledně nespokojenosti s vyřízením reklamace. Během nošení došlo k odtržení 3mm silné gumičky. Gumička byla všita zpět na původní místo. Přešil se pouze šev. Oprava byla provedena způsobem, který ji nijak nepoškozuje jak po stránce funkčnosti tak estetické. Ráda bych dodala, že reklamace byla vyřízena vždy do 30ti zákonem daných dnů. Při další kontrole obuvi nebylo zjištěno, že by se gumička opětovně párala. Z tohoto důvodu také byla druhá a třetí reklamace zamítnutá. Samozřejmě máte právo v případě opětovného rozešití, pokud tak nastane, tuto obuv na naší pobočce reklamovat.
Chtěla bych jen dodat, že si každého zákazníka, který u nás nakupuje velice vážíme. Reklamace řešíme řádným způsobem a snažíme se, aby způsob vyřízení reklamace byl ke spokojenosti obou zúčastněných stran.

Lenka Poncarová
reklamační oddělení
V+J Obuv s.r.o.,Štěpánovice

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.10.2014 17:39, před 10 lety


Lucie Kakarová

Dobrý den, prosím o konzultaci, přikládám stav obuvi, je tam napáraná zmiňovaná gumička a šev je opravdu přešitý znovu, není přece možné, aby byl na jedné botě sešitý viditelně durch a na té nespravované není uvnitř vidět je až pod látkou. děkuji Kakarová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.10.2014 10:06, před 10 lety

Nepřísluší nám odborně posuzovat vyřízení reklamace. Naším úkolem je poskytovat právní rady. Posoudit reklamaci z odborného hlediska může pouze odborník z příslušného oboru. Ten může posoudit, zda vada byla odstraněna v souladu s naším prvním komentářem. Stížnost z tohoto důvodu uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.