Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Při uzavíraní nove smlouvy na rodiny tarif nám pan daniel mihalečko tvrdil že dostaneme ktomu tarifu 60 gb sim ke které nepotřebujeme žadný modem ačkoli sme se ho ptali 4x jestli vážně k tomu nepořebujeme ten modem tak se nam smal že ne že doopravdy stačí sim z daty jen strčit do telefonu a bude vše fungovat jak má, samozřejme že na druhy den nic nešlo ani mé data co jsem mel protože když nam udelal novy tarif a nastavil ho pro 4 čísla tak mi tam nechal ze stareho tarifu minus protože jsem byl bez dat,takže místo 20 gb k novemu tarifu jsem dostal jen 10 gb a když jsem to sním řešil tak nam řekl že sme 10 gb behem 4hodin vypotřebovali.samozřejmne to nebylo možne protože jsme byli doma na wifi proste nam lhal protože udelal chybu a nechtel to přiznat pan daniel mihalečko 24,8 ,2020 nas sproste podvedle jen aby uzavřel snami smlouvu byl bych rad kdyby jste si nechali přehrat zvukový zaznam apak to řešili šidelka martin.
rodiný tarif
řešení stžnosti chtel bych vratit sva data 10 gb
|
Tweet |
Dle ustanovení § 430 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, platí, že jednání zaměstnance je pro společnost zavazující. Přislíbí-li tedy zaměstnanec, že bude ze strany společnosti provedeno nějaké jednání (a přitom se zjevně nejedná o exces), tento slib v souladu se zásadou smluvního práva pacta sunt servanda, která je vyjádřena i v ustanovení § 3 odst. 2 písm. d) občanského zákoníku, danou společnost zavazuje.
Nesouhlasí-li spotřebitel s tvrzením, že během 4 hodin spotřeboval na mobilní síti 10 GB dat, ale zastává naopak stanovisko, že mu 10 GB dat nebylo vůbec umožněno čerpat, může uplatnit reklamaci vyúčtování. V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, pane Šindelko,
pokud nesouhlasíte s čerpáním dat a nastavením služeb, máte možnost uplatnit reklamaci, kterou nám můžete poslat přes Reklamační formulář na stránce: https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/. Poté budeme moct celou situaci prověřit a také zjistit, zda byla pořízena nahrávka hovoru, který zmiňujete.
Věřím, že se tuto situaci brzy podaří vyřešit.
Přeji Vám pěkný den.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.