Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:710
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:21
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#44645Zamítnutá reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
28.08.2020, před 4 lety

Kristýna Plšková

Znění stížnosti

Dne 27.6. 2020 jsme koupili auto u AAA auto. Bylo týden v provozu, kdy špatně startovalo a následně startovat přestalo úplně. Volali jsme do bazaru, kde nám řekli, ať se obrátíme na autorizovaný servis. To jsme udělali. V servisu auto měli měsíc, protože nevěděli čím to je, také to nemohli nastartovat. Po měsíci jsme dostali papír o vadách automobilu. Ten jsme dovezli do AAA auto, kde nám řekli, že tato vada je 100% na reklamaci, že to je vada auta. A následně po přijetí "rozhodnutí" přišlo, že stejně vadu zamitaji, že o stavu věděl. Přitom to nebylo "jak vědět". Cena auta 100 000 a cena opravy ca 70 000.
Jak se bránit, pokud v autobazaru říkali, že to na reklamaci 100% je? (jedna se o vadu na motoru)


Požadované řešení

Pokud dle papíru auto na reklamaci je, měla by být kladné vyřízena a ne ji zamítnout, jen aby si nemuseli hradit opravu sami


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2020 12:41, před 4 lety

Pokud se vada projeví v průběhu šesti měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Společnost by měla prokázat, pokud reklamaci zamítá, že se nejedná o vadu, za kterou odpovídá. Vzhledem k síle výše uvedené zákonné domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li reklamace vyřízena řádně a včas, jde o podstatné porušení smlouvy, které zakládá právo na odstoupení od smlouvy. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Pokud bude reklamace zamítnuta, doporučujeme vyzvat autobazar k podání odůvodnění, proč reklamaci neuznal. Bude-li autobazar argumentovat, že spotřebitel před koupí o vadě věděl, musí kupující na základě smlouvy prokázat, že ve smlouvě uvedená vada zmíněna není a že prodejce neprokázal, že kupující o vadě věděl. Bude-li argumentovat tím, že vada vznikla běžným opotřebením, pak lze požadovat prokázání této skutečnosti. Pokud má autobazar takové vyjádření ze servisu, může spotřebitel toto vyjádření servisu rozporovat vyjádřením znalce. Jak k vadě došlo by v případě sporu musel prokázat soudní znalec, je vhodné uschovávat si maximum podkladů pro případné dokazování předchozího stavu vozidla. Jejich seznam je k dohledání na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel také právo na proplacení nákladů, které musel v souvislosti s uplatněním reklamace vynaložit (tedy včetně proplacení znaleckého posudku).

Pokud bude trvat autobazar na zamítnutí reklamace, doporučujeme obrátit se na advokáta, který by mohl uzavřenou smlouvu prostudovat a zaslat autobazaru výzvu, v níž bude rozporovat vyřízení reklamace. Seznam advokátů je dostupný na stránkách www.dtest.cz/advokati.

Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.9.2020 16:45, před 4 lety

Vážená paní Plšková,
prosím o doplnění SPZ vozu, který jste zakoupila, abych mohla celou věc prověřit.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
16.9.2020 21:55, před 4 lety


Kristýna Plšková

Dobrý den, SPZ je 7AU 9349.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.10.2020 15:44, před 4 lety

Vážená paní Plšková,
mám informaci, že se kolegové Vaší reklamací znovu zabývali. Reklamace byla tedy znovu posouzena a já věřím, že jste o novém výsledku byli kolegy již informováni. Dejte pak prosím vědět, jak jste byli spokojení.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.10.2020 07:43, před 4 lety


Kristýna Plšková

Dobrý den,
V první řadě bych ráda napsala, že je od vaší společnosti ošklivé, že takto zachazite se zákazníky. Manžel je TĚLESNĚ POSTIŽENÝ a s důvěrou k vašemu bazaru si vybral auto, které by mu mělo ulehčit život. Auto mu bylo představeno jako ve velmi dobrém stavu a po TÝDNU ježdění přestalo jezdit (VADA JE V MOTORU) na kterou se vztahuje reklamace na 2 roky. Reklamace byla zamítnutá. Auto stalo 100 000,oprava vyjde na dalších 100 000, kdy dle papíru ze servisu by to bylo na celou reklamaci a po dalším přezkoumání jsme od vaší společnosti jsme dostali směšných 10 000 Kč.

Takže asi takhle. Už se na vaši společnost nikdy neobratime. A nevěříme vasim super reklamam o nejspolehlivějším bazaru.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.10.2020 18:39, před 4 lety

Dobrý den,
záležitost byla uzavřena a ze strany společnosti již není nic dalšího k doplnění.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.11.2020 11:48, před 4 lety

Vzhledem k postoji společnosti a tomu, že je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, stížnost uzavíráme. V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.