Společnost


POVED s. r. o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#44650Řidič kouří v autobuse

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 24 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
28.08.2020, před 4 lety

Helena Holubová

Znění stížnosti

Dne 28.8.2020 jsme jeli mezi stanicemi Poběžovice a Domažlice autobusem (autobus vyjel cca ve 12:30) a řidič si v autobuse zapálil. Neotevřel si okno ani dveře a tak se kouř šířil po autobuse a bylo tam nedýchatelno. Podotýkám, že jsme byli v autobuse se třemi malými dětmi.


Produkt

Autobusová doprava


Požadované řešení

Napomentutí řidiče a žádost, aby se podobná situace neopakovala.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.9.2020 15:26, před 4 lety

Chování zaměstnanců nepodléhá pouze právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

V souladu s § 8 odst. 1 písm. d) zákona č. 65/2017 Sb., o ochraně zdraví před škodlivými účinky návykových látek, je zakázáno kouřit v dopravním prostředku veřejné dopravy. Fyzická osoba se dopustí přestupku tím, že kouří na místě, na němž je kouření zakázáno. Za tento přestupek lze uložit pokutu do 5 000,- Kč.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2021 14:10, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.