Počet nahlášených stížností: | 465 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Čekám na dodání již zaplaceného zboží (2x roušky). Na poslední komunikaci e-mailem jsem nedostala žádnou odpověď.
Jedná se o objednávku 8219 z 23. 7. kdy zboží bylo na skladě s dodáním do 4 dnů. Na můj dotaz z 12. 8. mi bylo odepsáno, že zboží přijde v nejbližších dnech a bude předáno dopravci. Odpověď přišla bez podpisu.
Vzhledem k tomu, že 23. 7. bylo vše na skladě, připadá mi tento argument trochu zvlášntní. Na opakovaný dotaz z 26. 8. již žádná odpověď nepřišla. Telefonní číslo padá okamžitě do hlasové schránky.
S pozdravem
L. Marešová
Antivirová 4vrstvá rouška z nanovlákna s aktivním stříbrem proti coronaviru - Noty, Antivirová 4vrstvá rouška z nanovlákna s aktivním stříbrem proti coronaviru - graffity
Prosím o dodání zboží nejpozději do konce příštího týdne. V opačném případě prosím o vrácení již zaplacené čásky.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.