Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#44654Závadné zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 14 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.08.2020, před 4 lety

Klára Bezová

Znění stížnosti

Billa na Hynaisově ulici v Olomouci - opakovaně závadné zboží, nedoplněné zboží v regálech. Plesnivé ovoce a zelenina zahalená do oblak mušek, sýry zn. Billa plesnivé ještě před datem spotřeby. Kolem nabídky mouky poletující moly a v samotném balení larvy. Výmluvy obsluhy, že personál, který má doplňovat mléko, je na nemocenské, a v regálech žádné k sehnání. Místo pro vyplňování žádostí a stížností dlouhodobě nefunkční.


Produkt

Mouka polohrubá špaldová, niva zn. Billa, ovoce, zelenina, bylinky


Požadované řešení

Výměna personálu, vyšší snaha o dodržování kvality produktů, kontrola, snaha.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.8.2020 10:40, před 4 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.

Spotřebitel by rovněž mohl zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.10.2020 12:34, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.