Společnost


Booking.com (Czech Republic) s.r.o.

Počet nahlášených stížností:124
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#44658Zákaznická podpora nula

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 21 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
28.08.2020, před 4 lety

Ladislava Vavrošová

Znění stížnosti

Nikam se nelze dovolat, automat na telefonu stejně tak i na E-mailu. (Několik marných pokusů) Webové stránky mi po pokusu o přihlášení hlásí:,,Je nám líto, ale došlo k chybě." Prostě, komunikace nulová již několik týdnů. Za 14 dní mám odjet do zahraničí, potřebovala jsem informace ohledně Covidu a případného zrušení, bohužel,Booking.com hraje naprosto mrtvého brouka. Při takové ,,podpoře" si zcela jistě další ubytování přes tuto společnost kupovat již nikdy nebudu,jde vyloženě o risk. Dostupný operátor není ani po dlouhých minutách.
V současnosti jinou možnost než osobní komunikace s ubytováním neexistuje.
Není možné se dostat do svého účtu, nemám možnost tuto chybu nikde nahlásit a vyřešit. Ikona NAHLÁSIT CHYBU nefunguje - také několik bezúspěšných pokusů.


Produkt

Aquamarina Międzyzdroje- zaplacené ubytování


Požadované řešení

Zprovoznění tel.linky +420 221475700 - dostupný operátor není ani po dlouhých minutách.
Zprovoznění zákaznické podpory na e-mailu - v současnosti jinou možnost než osobní komunikace s ubytováním neexistuje.
Zprovoznění web stránek - není možné se dostat do svého účtu, nemám možnost tuto chybu nikde nahlásit a vyřešit. Ikona NAHLÁSIT CHYBU nefunguje -několik bezúspěšných pokusů.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.8.2020 10:08, před 4 lety

Rezervační portál Booking.com je pouhým zprostředkovatelem pro uzavření smlouvy o ubytování. Smluvními stranami smlouvy o poskytnutí ubytování je spotřebitel a provozovatel hotelu. Za kvalitu konkrétních poskytovaných služeb by měl primárně nést odpovědnost přímo poskytovatel služeb. Rezervací přes Booking.com vstupuje spotřebitel do přímého (právně závazného) smluvního vztahu s poskytovatelem ubytování (hotel), u kterého si vytvoří rezervaci. Od okamžiku, kdy provede rezervaci, jedná rezervační portál výhradně jako prostředník mezi spotřebitelem a poskytovatelem, který předá informace o rezervaci příslušnému poskytovateli a pošle jeho jménem e-mail s potvrzením rezervace. Tudíž rezervační portál odpovídá pouze za přímé škody, které by spotřebitel skutečně utrpěl/a, zaplatil/a nebo které vznikly v souvislosti s prokazatelnými nedostatky při plnění povinností rezervačního portálu souvisejících s poskytováním služeb (např. pokud by portál uvedl nesprávné informace), a to do celkové výše celkové ceny vaší rezervace, jak je uvedena v potvrzovacím e-mailu.

Vzhledem ke skutečnosti, že společnost Boooking.com (Czech Republic) s.r.o. je personálně a majetkově úzce provázaná se zahraniční společností Booking.com B.V. se sídlem v Nizozemí, a je její pobočkou pro Českou republiku, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci, které nabízí bezplatnou, rychlou a efektivní poradenskou činnost ohledně evropského spotřebitelského práva se zahraničním prvkem.

Webové stránky Evropského spotřebitelského centra nalezne spotřebitel na adrese www.evropskyspotrebitel.cz. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodejcem.

Na Evropské spotřebitelské centrum se může spotřebitel obrátit rovněž telefonicky na čísle 296 366 155 nebo elektronicky na e-mail esc@coi.cz. ESC pro ČR sídlí na adrese Štěpánská 15, 120 00 Praha 2.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2020 17:02, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.