Počet nahlášených stížností: | 10 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
v internetovém obchodě Chillboards.cz jsem si objednal zboží (25.8. 2014), přes účet jsem poslal peníze předem, načež mi přišlo, že je objednávka přijata. Zboží jsem neobdržel, zkoušel jsem volat, psát maily, ale nikdy jsem se nedovolal, telefon neustále vypnutý, nebo nedostupný.
Na portálu Heureka.cz jsem se dočetl z negativních recenzí, že nejsem jediný komu se něco podobného přihodilo. Rozhodl jsem se tedy odstoupit od smlouvy (4.9. 2014), vyplnil jsem všechny formuláře k tomu určené a odeslal na určenou e-mailovou adresu. Peníze měli vrátit nejpozději do 14 dnů, ovšem tato doba už dávno uplynula a nikdo se mnou vůbec nekomunikuje. Nedávno jsem zkontaktoval také Českou obchodní inspekci, která mi navrhla soudní řešení sporu. Jelikož mé zboží nepřesahuje částku 5.000 Kč, nemůžu podat trestní oznámení, jde pouze o přestupek, ovšem pokud se nás najde víc, tak už by se to nechalo nějak řešit. Rozhodně bych ale chtěl něčemu podobnému předejít. Už nevím na koho se obrátit, tak zkouším Vás.
Předem děkuji za každou radu a odpověď.
S pozdravem
Bárta Michal
pánská mikina SANTA CRUZ - MFG HOOD MINERAL (MINERAL), 1 ks, velikost M, částka 1 490 Kč, číslo objednávky - 1416905
Chtěl bych vrátit částku (1 490 Kč), kterou jsem zaslal předem na účet. Při odstoupení od smlouvy na to mám nárok.
|
Tweet |
Z odstoupení by mělo vyplývat, že se smlouva ruší z důvodů prodlení na straně prodávajícího. Spotřebiteli doporučujeme, aby prodávajícímu zaslal předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu, ve které mu poskytne lhůtu pro splnění závazku, jež nesmí být kratší než 7 dnů před podáním žaloby k soudu. Pokud prodávající nesplní dobrovolně, bude nutné podat u soudu návrh na vydání platebního rozkazu. Jedná se o zjednodušené řízení, ve kterém soud rozhoduje bez nařízení jednání na základě předložených důkazů.
Výzvu je žádoucí poslat doporučeně, nejlépe i s dodejkou.
Spotřebiteli dále doporučujeme, aby oslovil i ostatní poškozené. Výše škody se poté bude sčítat.
Společnost KM Solutions s.r.o. byla o podáné stížnosti informována a byla jí dána možnost reakce. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. V takovém případě doporučujeme zastoupení advokátem. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.