Počet nahlášených stížností: | 1367 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 36 |
Objednala jsem si od Alzy žehličku, která mi dorazila rozbitá, tekla z ní voda proudem. Proběhla 3x reklamace, žehlička stále ve špatném stavu, již se tam vyměnilo snad vše co se ještě dá. Stále čekám na vrácení peněz, nyní nemám ani žehličku ani peníze. Už mi příjde, že si ze mě snad dělají srandu. Pořád po mě chtějí nějaká čísla objednávky apod. Řeším to už snad 2 měsíce. Přitom já za to nemohu, že mi od nich dorazila žehlička na sr.....ku rozflákaná!!!ALZA UŽ NIKDY VÍCE!!!!!!!!
Vrácení peněz
|
Tweet |
Nárok na odstoupení, případně výměnu za nový výrobek, vzniká při třetí reklamaci stejné závady, když dvě předchozí byly řešeny opravou. Pokud spotřebitel při uplatnění reklamace za takové situace požaduje jako řešení odstoupení od smlouvy a vrácení peněz, je prodávající povinen tomu vyhovět.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
Je mi velice líto s jakou zkušeností jste se setkala a upřímně se Vám za to omlouvám.
V tomto případě se na nás prosím obraťte ï s číslem objednávky nebo reklamace přímo prostřednictvím následujícího odkazu, kde se případu ujmu já nebo někdo z mých přímých kolegů. Následně situaci neprodleně prověříme a budeme Vás kontaktovat.
https://www.alza.cz/kontakt/ostatni.htm?qgid=63&qid=315
S omluvou a přáním hezkého dne,
Eva, péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.