Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#44675Nedodržení otevírací doby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.08.2020, před 4 lety

Marek Novy

Znění stížnosti

Dobrý den chtěl bych nahlásit stížnost na hypermarket Tesco v Rakovníku kdy 27 srpna ve večerních hodinách před koncem zavírací doby byl opět hypermarket 10 minut před koncem zavírací doby už uzavřen a tím mám byl nákup ve vaší prodejně znemožněn. Nejsem člověk který by chtěl někomu tímto předělávat starosti ale tohle je už poněkolikáté co se to stalo a proto mne to rozčílilo a to i přesto že nás mladý muž který dveře uzavřel nás dobře viděl tak mám dveře neotevřel a pokuřoval dále venku u vstupních dveří s partou svých známých . Chtěl bych upozornit že tento mladý muž není od ostrahy ale všiml jsem si že pracuje na informacích a každý večer uzavírá všechny samoobslužné pokladny. Myslím si že určitě přínosem pro vaší prodejnu by bylo občas pár lidí vyměnit za lidi kteří si budou více vážit to že mají konečně dobrou práci.


Požadované řešení

Myslím si že určitě přínosem pro vaší prodejnu by bylo občas pár lidí vyměnit za lidi kteří si budou více vážit to že mají konečně dobrou práci. Děkuji za kladné vyřízení a doufám že se tato situace nebude opakovat. S pozdravem Pan Novy


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.8.2020 14:18, před 4 lety

Provozovna určená pro prodej zboží spotřebitelům musí být trvale a zvenčí viditelně označena prodejní dobou určenou pro styk se spotřebiteli, nejedná-li se o mobilní provozovnu nebo automat. Pokud by tomu tak nebylo, dopouští se podnikatel přestupku.

Podnikatel má podle § 434 zákona č. 89/2012Sb., občanský zákoník, umožnit veřejnosti vstupovat s ním do právního styku v určené provozní době. Jedná se však o soukromoprávní povinnost, takže její porušení není možné sankcionovat prostřednictvím státního dohledu (např. České obchodní inspekce).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.10.2020 15:52, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.