Počet nahlášených stížností: | 8 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dnes jsme měli bohužel nemilou zkušenost v této prodejně. Povedla se přítelkyni rozbít váza, ale důvod? Vaši zaměstnanci postaví vazů do cesty jak s prominutím banda blbců a čekají co? Ulička díky tomuto uspořádání je neprůchozí. Bohužel jsme vazů uhradili, paní prodavačka silně arogantní a byl nám zamítnut i škodní list. Tudíž se ptám, nový marketing jak vydělávat na zákaznících?
S pozdravem Vošta
Vystavená váza v níž byly předměty, umístěna nevhodně v cestě
Rád bych věděl jen vyjádření, zda přijde tohle někomu normální? Arogance, žádný škodný list. S prominutím, akorát bordel v uličkách a zaměstnanci čekající na zákazníka který o něco zavadí. Velmi špatná zkušenost
|
Tweet |
Požadavek prodávajícího je oprávněný, pokud spotřebitel svým jednáním způsobil škodu. Pokud by spotřebitel prokázal, že se na způsobené škodě spolupodílel ještě jiný zákazník, popřípadě i prodávající, potom by se na náhradě škody podílel pouze zčásti. Musel by však dokázat, že zboží bylo například na policích špatně narovnané, uložené na vratkých policích nebo naskládané do velké výšky.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.