Počet nahlášených stížností: | 51 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, dnes 30.08.2020. Byl jsem reklamovat boty v Ústí nad Labem, s prošlaplou porážkou s dírou. Boty mám chvíli jsou samozřejmě v záruce.v hodnotě cca 1500kč..Řešení je jich čekat měsíc jestli se uzná reklamace? Co to je ? Nikde sem se nesetkal s tym už i vietnamci výměnu řeší bez problémů člověk si de koupit boty ve značkové prodejně a ještě čekat na reklamaci měsíc co boty mají nekvalitní hnus.
16103740280
Chci výměnu nebo nejlépe peníze potrebuji nutně jiné boty moc vás voto prosím
|
Tweet |
Zákon stanoví prodávajícímu povinnost rozhodnout o reklamaci ihned, u složitých případů do tří pracovních dnů, přičemž reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena nejpozději ve lhůtě 30 kalendářních dní. Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když prodávající spotřebitele o tom vyrozumí. Vyprší-li zákonná lhůta, považuje se to za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel může od kupní smlouvy odstoupit.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.