Společnost


Sportsdirect.com Czech Republic s.r.o.

Počet nahlášených stížností:51
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#44687Neochota při reklamaci bez jednání

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.08.2020, před 4 lety

David Galambos

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes 30.08.2020. Byl jsem reklamovat boty v Ústí nad Labem, s prošlaplou porážkou s dírou. Boty mám chvíli jsou samozřejmě v záruce.v hodnotě cca 1500kč..Řešení je jich čekat měsíc jestli se uzná reklamace? Co to je ? Nikde sem se nesetkal s tym už i vietnamci výměnu řeší bez problémů člověk si de koupit boty ve značkové prodejně a ještě čekat na reklamaci měsíc co boty mají nekvalitní hnus.


Produkt

16103740280


Požadované řešení

Chci výměnu nebo nejlépe peníze potrebuji nutně jiné boty moc vás voto prosím


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.8.2020 00:27, před 4 lety

Zákon stanoví prodávajícímu povinnost rozhodnout o reklamaci ihned, u složitých případů do tří pracovních dnů, přičemž reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena nejpozději ve lhůtě 30 kalendářních dní. Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když prodávající spotřebitele o tom vyrozumí. Vyprší-li zákonná lhůta, považuje se to za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel může od kupní smlouvy odstoupit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.10.2020 09:48, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.