Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Opakovaně se mi stává, že velká část zboží uvedená v akčním letáku Kaufland není dostupná. Např. naposledy v 3. den platnosti týdenní akce nebyla v Kauflandu Stodůlky dostupná odhadem polovina akčního zboží. Dle volného místa v regálech usuzuji, že společnost dává do prodeje jen minimální množství akčního zboží nabízeného za dumpingové ceny.
Akční letáky jsem podle mě klamavé a mají nalákat lidi na nedostupné zboží za dumpingové ceny.
různé zboží
zahájení správního řízení příslušnými úřady se společností Kaufland za klamavou reklamu,
inzerování v letáku pouze zboží s dostatečnou skladovou zásobou
|
Tweet |
Uvedené jednání může naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou. Tuto skutečnost si může ověřit krajský živnostenský úřad, který může za zjištěné porušení prodejci uložit pokutu. Z tohoto důvodu doporučujeme podat podnět přímo na krajskému živnostenskému úřadu.
Vábivou reklamou se rozumí situace, kdy prodávající nabízí ke koupi výrobky nebo služby za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků nebo služeb za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku nebo služby, rozsahu reklamy a nabízené ceny.
Vážený zákazníku,
děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.
Společnost nám sdělila, že stížnost byla vyřešena přímým kontaktem se zákazníkem. Stížnost tedy uzavíráme.