Počet nahlášených stížností: | 127 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Přes reklamační oddělení se přes dva měsíce marně snažím domoci zaslání přislíbeného náhradního dílu č. 2 dělící stěny Xora. Reklamace byla schválena 15. 6., dle posledních informací měl díl na sklad dorazit v termínu 3.-17.8., a poté být expedován. K doručení však nedošlo a přes opakované snahy domoci se jakýchkoliv informací o stavu reklamace, je naprosto nemožné navázat s reklamačním či zákaznickým oddělením kontakt. Přes opakované výzvy nikdo od 3. 8. nereaguje. Produkt je pochopitelně plně uhrazen, jednání XXXLutz proto považuji za více než nesolidní.
DĚLICÍ STĚNA Xora bílá - díl č. 2, číslo produktu 0421000102
Zaslání náhrady za poškozený díl. Ocenila bych též vstřícnější komunikaci se zákazníkem a vůbec dodržování etického kodexu, jímž se společnost honosí.
|
Tweet |
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se podnikatel se spotřebitelkou nedohodne na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Dojde-li k podstatnému porušení smlouvy, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků. Spotřebitelce doporučujeme, aby si uchovala všechny dokumenty prokazující, že reklamace byla uplatněna. Nevyřídí-li prodávající reklamaci včas, dopouští se rovněž přestupku, za který mu hrozí pokuta od České obchodní inspekce.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.