Počet nahlášených stížností: | 18 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zaplacený kredit a následně smazaný zákaznický profil,. Firma vůbec nekumunikuje
Kumunikace a převod zaplacených užívaných telefonních čísel k jinému operátorovi
|
Tweet |
Je-li součástí balíčku služeb, které poskytuje společnost na základě smluvního ujednání spotřebiteli, také přístup k zákaznickému profilu, je společnost povinna spotřebiteli tento přístup umožnit.
Pokud se tak nestalo, je na místě uplatnit reklamaci služby u společnosti. Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci či nezvedá telefony, je vhodné zaslat reklamaci ve formě dopisu, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii reklamace), a to na aktuální adresu uvedenou ve veřejném rejstříku (Jasanová 187, 277 14 Dřísy). Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce reklamace, odstoupení od smlouvy, předžalobní výzvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné, za předpokladu, že odesílatel je schopen prokázat odeslání zásilky.
Pokud společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci).
Ohledně přenosu čísel najde spotřebitel více informací v našem článku, který je dostupný z: https://www.dtest.cz/clanek-7958/ukonceni-smlouvy-s-operatorem-a-preneseni-telefonniho-cisla-budou-rychle-a-jednoduche.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.