Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, posílala jsem na info email dne 27.8.2020 v tomto znění i s fotografiemi.
Dobrý den, dnes jsem v billa Krakov Praha 8 zakoupila povidlové buchty.Bohužel doma po otevření jsem zjistila , že povidla,měla pouze první buchta v balení a ostatní , měly příchuť povidla s makem.Ve složení , není mák vůbec uveden !!! Vzhledem k moji alergii na mák jsem okamžitě otekla a musela vyhledat lékaře
Protože se jedna o vaši značku , obracím se na vás obchod a žádám kompenzaci , jakou to už posuďte sami , jak se k této situaci postavíte
Děkuji a přeji hezky den,
Tereza Švecová
Buchty povidlové clever
Kompenzaci nechám zcela na vašem obchodě, ale vzhledem k tomu, že v tomto případě, šlo i o mé zdraví, ráda bych dostala dárkovou kartu na nákup v Bille.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.
Prodávající nenese odpovědnost za škodu, pokud prokáže, že ji nezavinil, tedy že nevěděl a ani nemohl vědět, že prodaná věc může způsobit škodu. Vždy proto odpovídá za škodu prodávající, který vadnou věc prodal úmyslně nebo z vědomé nedbalosti.
Spotřebitelka nám sdělila, že situace byla vyřešena. Stížnost proto uzavíráme.