Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#44692Buchty Clever

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.08.2020, před 4 lety

Tereza Švecová

Znění stížnosti

Dobrý den, posílala jsem na info email dne 27.8.2020 v tomto znění i s fotografiemi.

Dobrý den, dnes jsem v billa Krakov Praha 8 zakoupila povidlové buchty.Bohužel doma po otevření jsem zjistila , že povidla,měla pouze první buchta v balení a ostatní , měly příchuť povidla s makem.Ve složení , není mák vůbec uveden !!! Vzhledem k moji alergii na mák jsem okamžitě otekla a musela vyhledat lékaře
Protože se jedna o vaši značku , obracím se na vás obchod a žádám kompenzaci , jakou to už posuďte sami , jak se k této situaci postavíte
Děkuji a přeji hezky den,
Tereza Švecová


Produkt

Buchty povidlové clever


Požadované řešení

Kompenzaci nechám zcela na vašem obchodě, ale vzhledem k tomu, že v tomto případě, šlo i o mé zdraví, ráda bych dostala dárkovou kartu na nákup v Bille.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.8.2020 12:34, před 4 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.

Prodávající nenese odpovědnost za škodu, pokud prokáže, že ji nezavinil, tedy že nevěděl a ani nemohl vědět, že prodaná věc může způsobit škodu. Vždy proto odpovídá za škodu prodávající, který vadnou věc prodal úmyslně nebo z vědomé nedbalosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.10.2020 22:54, před 4 lety

Spotřebitelka nám sdělila, že situace byla vyřešena. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.