Společnost


mBank S.A., organizační složka

Počet nahlášených stížností:43
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#44697Nedodané potvrzení o splacení úvěru

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
31.08.2020, před 4 lety

Jiří Cupák

Znění stížnosti

Měl jsem hypoteční úvěr, smlouva s číslem GML014897824. V plné výši doplaceno 29.7.2020 z prodeje nemovitosti. Po uplynutí 30 denní lhůty nebyly dodány dokumenty: žádost o výmaz zástavního práva na katastr, potvrzení o splacení úvěru, potvrzení pro zrušení zákonného pojištění. Po urgencích na mLince a osobní návštěvě pobočky, jsem se dočkal pouze přijetí reklamace a dalších 30 dnů na vyjádření ze strany mBank. Bez žádosti na výmaz zástavního práva mne nebudou vyplaceny peníze z prodeje nemovitosti, nemožno tak koupit jinou nemovitost, hrozba pokuty z Rezervační smlouvy.


Produkt

hypoteční uver č. GML014897824


Požadované řešení

Okamžité dodání požadovaných dokumentů.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.9.2020 13:36, před 4 lety

Byl-li mezi stranami ujednán určitý postup pro situaci, kdy bude splacen hypoteční úvěr, a jedna ze stran tento postup nedodržela, porušila tím svou smluvní povinnost. Vznikla-li v souvislosti s tímto porušením druhé smluvní straně (spotřebiteli) škoda, je společnost povinna k náhradě této škody, a to v souladu s § 2913 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Poskytnuté služby je možné rovněž reklamovat přímo u společnosti.

Pokud spotřebitel nesouhlasí s postupem společnosti a zároveň již využil možnosti reklamovat poskytované služby přímo u společnosti, může podat návrh na zahájení řízení u finančního arbitra. Finanční arbitr je příslušný pro řešení sporů mezi spotřebitelem a společností při nabízení, poskytování nebo zprostředkování úvěru. Formulář k podání návrhu na zahájení řízení je možné vyhledat na webové adrese www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html. Řízení před finančním arbitrem není zpoplatněno.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.11.2020 19:53, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.