Počet nahlášených stížností: | 43 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Měl jsem hypoteční úvěr, smlouva s číslem GML014897824. V plné výši doplaceno 29.7.2020 z prodeje nemovitosti. Po uplynutí 30 denní lhůty nebyly dodány dokumenty: žádost o výmaz zástavního práva na katastr, potvrzení o splacení úvěru, potvrzení pro zrušení zákonného pojištění. Po urgencích na mLince a osobní návštěvě pobočky, jsem se dočkal pouze přijetí reklamace a dalších 30 dnů na vyjádření ze strany mBank. Bez žádosti na výmaz zástavního práva mne nebudou vyplaceny peníze z prodeje nemovitosti, nemožno tak koupit jinou nemovitost, hrozba pokuty z Rezervační smlouvy.
hypoteční uver č. GML014897824
Okamžité dodání požadovaných dokumentů.
|
Tweet |
Byl-li mezi stranami ujednán určitý postup pro situaci, kdy bude splacen hypoteční úvěr, a jedna ze stran tento postup nedodržela, porušila tím svou smluvní povinnost. Vznikla-li v souvislosti s tímto porušením druhé smluvní straně (spotřebiteli) škoda, je společnost povinna k náhradě této škody, a to v souladu s § 2913 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Poskytnuté služby je možné rovněž reklamovat přímo u společnosti.
Pokud spotřebitel nesouhlasí s postupem společnosti a zároveň již využil možnosti reklamovat poskytované služby přímo u společnosti, může podat návrh na zahájení řízení u finančního arbitra. Finanční arbitr je příslušný pro řešení sporů mezi spotřebitelem a společností při nabízení, poskytování nebo zprostředkování úvěru. Formulář k podání návrhu na zahájení řízení je možné vyhledat na webové adrese www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html. Řízení před finančním arbitrem není zpoplatněno.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.