Společnost


Bulova Invest Ltd.

Počet nahlášených stížností:22
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#44698Zrušení placeného členství

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 9 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.08.2020, před 4 lety

Pavel Kindl

Znění stížnosti

Dobrý den.
Již jsem posílal, tři emaily ohledně odstoupení, tak jak má společnost v podmínkách a dosud bez reakce.
Žádal jsem i formou postupu deaktivace zrušení účtu, kde se uvádí, že mi má být zaslán do hodiny kod ke zrušení.Bohužel také bez reakce.
Psal jsem i reklamaci na neoprávněné odečtení peněz. Dle časů a dní, kdy jsem podal emailem první žádost o zrušení. Podotýkám, že jsem měl aktivaci na tři dny a vy si nárokujete následující platbu na celý měsíc.
Když volám na podporu, komunikují pouze anglicky a né česky, odkazují mě na emil support@zhavenoci.cz, na který jsem od začátku vždy psal. Bohužel také bez reakce.
Ve smlouvě se uvádí, že lze odstoupit i telefonicky, avšak operátorka mi zdělila se vší laskavostí, že mám poslat email. Přesto že jsem tak znovu udělal reakce není žádná.
Děkuji za vyřízení.


Produkt

Seznamka Žhavé noci


Požadované řešení

Požaduji okamžité odstoupení od smlouvy, zrušení placeného členství, které jsem poprvé nárokoval pomocí email 25.08.2020 v 9:57 dopoledne. Požaduji zastavení odečítání peněz, POPŘÍPADĚ NAVRÁCENÍ neprávněně naúčtované částky VZNIKLÉ PRODLENÍM Z VAŠÍ STRANY.
Děkuji za vyřízení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.9.2020 22:57, před 4 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013. Takové ujednání by bylo tudíž neúčinné, v případě soudního sporu by se jej tudíž společnost nemohla dovolávat.

Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud společnost záměrně znemožňuje včasné vypovězení smlouvy, nemohl být právní vztah automaticky prodloužen.

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. Spotřebitel by měl co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel zažádat svoji bankovní společnost o blokaci platební karty, kterou použil pro zaplacení členství. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.10.2020 12:07, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.