Společnost


Canal + Luxembourg S.à r.l. (dříve UPC DTH S.à r.l.)

Počet nahlášených stížností:55
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#44702Vymáhání pohledávky od UPC po zesnulém otci, který zemřel před 3 lety, číslo spisu 8200104636

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.08.2020, před 4 lety

Alena Schejbalová

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 24.8.2020 přišel email od společnosti M.B.A. Finance s.r.o., s tím, že otec dluží společnosti UPC. Otec je již 3 roky po smrti, poslední komunikace a zaplacená faktura byla v roce 2016 a poté na základě help-line bylo domluveno vrácení karty, což otec udělal. Potom již žádný emailový ani jiný kontakt od společnosti UPC neproběhl. Vůbec žádný kontakt ohledně nějakého dluhu.
Teď, po čtyřech letech, se ozve úplně jiná firma, že přebrala pohledávku. Bližší informace ale paní z M.B.A. zdělit nechtěla, protože dlužník je prý otec a jestli nejsem dědic tak nic říct nemůže. Nějak mi to nesedí.


Požadované řešení

Jasné vysvětlení o co jde, kdy pohledávka a za co vznikla a proč se nikdo neozval na adresu zemřelého dříve.
Dále od M.B.A. vyjádření o dalším postupu a především nějaké podklady.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.9.2020 11:46, před 4 lety

Po smrti subjektu práv a povinností je nezbytné, aby nejprve proběhlo dědické řízení na základě kterého může zmiňovaná pohledávka případně přejít na dědice.

Vymáhá-li společnost údajný dluh, musí také prokázat existenci tohoto dluhu. Pokud je dědic přesvědčený, že žádný dluh jeho otci vůči společnosti nevznikl, je vhodné o tomto informovat přímo společnost, jež údajný dluh vymáhá. Doporučujeme tedy kontaktovat inkasní společnost a žádat po ní doložení právního titulu, na základě kterého částku vymáhá. Pokud by společnost žádný právní titul nedoložila, pak není spotřebitel povinen cokoliv hradit.

Co se týče společnosti UPC DTH S.a.r.l., jedná se o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Lucemburku), proto doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.10.2020 12:07, před 4 lety

Společnost M.B.A. Finance nám ke stížnosti zaslala následující vyjádření:

"Dlužník zemřel, proto jsme se obrátili na místně příslušný soud, aby nám oznámil jméno dědice. Dluh nemusel být nutně součásti dědického řízení hned, protože nemusel být uveden do soupisu pozůstalosti. Určeného dědice budeme kontaktovat a záležitost s ním vyřešíme."

Vzhledem k výše uvedenému stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.