Společnost


Dateyard, AG

Počet nahlášených stížností:462
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#44704Netusim jak to resit je to uz asi 10 email a na me emaily nereaguju

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.08.2020, před 4 lety

Tomas Kral

Znění stížnosti

Pouze jsem se zaregistroval

Vážený/á pane Kral,

dovolte nám Vás informovat, že jsme převzali právní zastoupení společnosti dateyard AG, Rothusstrasse 23, CH-6331 Hünenberg.
Na upomínky naší klientky jste rovněž nereagoval/a, stejně jako na výzvy k platbě inkasní společnosti, která byla do věci zapojena.

Zaregistroval/a jste se k placenému členství v internetové komunitě jenjednanoccz. Vaše zvolené uživatelské jméno, stejně jako
Vaši e-mailovou adresu tomaskralkralik@seznam.cz naše klientka při rezervaci nabídky rovněž zaevidovala, stejně jako IP adresu Vašeho
počítače použitého při rezervaci.

Jelikož jste na upomínky inkasní kanceláře pověřené naší klientkou nereagoval/a a platbu neprovedl/a, jsme nyní
zmocněni k vymáhání splatné pohledávky, a to v případě potřeby i soudní cestou. Tím Vám vzniknou nikoliv nepodstatné
další náklady a poplatky.

Příležitost, která představuje snadnou a z hlediska nákladů výhodnou cestu, jak tuto pohledávku sprovodit ze světa, jste
dosud nevyužil/a. Protože naše klientka se svého nároku nevzdá, strkání hlavy do písku a odkládání řešení
záležitosti Vám nikterak nepomůže.

Můžeme Vám proto jen naléhavě radit, abyste splatnou pohledávku včas uhradil/a.

Tato pohledávka nyní sestává z následujících částek:

Hlavní pohledávka EUR 12,48
Bankovní poplatky a náklady na upomínky EUR 4,14
Náklady právního zastoupení EUR 37,80
------------------------------------------------------------------------------------------
Celková částka EUR 54,42

Vyzýváme Vás, abyste uvedenou celkovou částku ve výši 54,42 EUR zaplatil/a obratem, nejpozději do 15.09.2020.

Pro úhradu pohledávky použijte, prosím, níže uvedené bankovní spojení. U každé platby uveďte, prosím, spisovou
značku 31120163216.

Pokud požadovanou částku můžete zaplatit jen v přiměřených splátkách, očekáváme přiměřený
a konkrétní návrh platebního kalendáře ve výše uvedené lhůtě.

Mějte, prosím, také na paměti, že naše kancelář je smluvním partnerem informační úvěrové kanceláře SCHUFA.

Níže ještě jednou shrnutí všech relevantních platebních údajů:
Vlastník účtu: Auer Witte Thiel
Bankovní ústav: Postbank (Giro)
IBAN: DE76 7001 0080 0005 2018 07
BIC: PBNKDEFFXXX
Částka: 54,42 EUR
Předmět: 31120163216
Dluznou cástku muzete jednoduse uhradit také online platební kartou.

Kliknete pritom na
Kreditkartenzahlung

Paymentlink Auer-Witte-Thiel

Pokud tento odkaz kvuli nastavení Vaseho pocítace nefunguje, otevrete prílohu Part_2.html."

S přátelským pozdravem


S pozdravem


Auer Witte Thiel
Advokáti
Bayerstraße 27
D-80335 Mnichov
E-mail: kolekce@auerwittethiel.com
Fax: +49 (0)89/ 59 06 83 145

Bankovní spojení:

Německo: Postbank (Giro)
IBAN: DE76 7001 0080 0005 2018 07; BIC: PBNKDEFFXXX



______________________________________________________________________________
Poplatky jsou následující:
0,7 Obchodní poplatek dle pol. c. 2300 seznamu odmen k zákonu o odmenách advokátu ("VV RVG") : 31,50 EUR
Výlohy dle pol. c. 7002 VV RVG : 6,30 EUR
0 % DPH dle pol. c. 7008 VV RVG : 0,00 EUR
Poplatek celkem : 37,80 EUR
______________________________________________________________________________




Informace k pohledávce spolecnosti dateyard AG

Vase smlouva
U spolecnosti dateyard AG jste dne 03.10.17 uzavrel/a smlouvu o poskytování sluzeb na jenjednanoccz.
Smlouvy pres internet jsou uzavírány stejne jako v jiném obchodním styku, a sice dvema souhlasnými projevy vule (návrh
a prijetí). Spolkový soudní dvur (rozsudek ze dne 7. listopadu 2001, sp. zn.: VIII ZR 13/01) potvrdil, ze projevy vule lze cinit
i kliknutím mysi, a smlouvy tak lze uzavírat i pres internet. Zadáním svých údaju a kliknutím na tlacítko
"Prihlásení/Rezervace/Potvrzení" jste potvrdil/a svou objednávku, a tím výslovne i svuj souhlas s VOP klientky.

Faktura není nutná.
Uzavrel/a jste elektronicky smlouvu a mel/a jste obdrzet i potvrzení e-mailem. Pri uzavrení smlouvy jste zmocnil/a
spolecnost dateyard AG, aby sjednanou odmenu inkasovala z Vaseho úctu, resp. Vasí kreditní karty. Provedení inkasa, resp.
zápisu na vrub nebylo z duvodu spocívajících výlucne na Vasí strane mozné. Zaslání zvlástní faktury není nutné.

Doklady o vyuzití elektronické nabídky.
Zaslete nám, prosím, e-mail na kolekce@auerwittethiel.com a uvedte v nem své osobní údaje a spisovou znacku. My Vám
obratem postou zasleme podrobný rozpis úctu se vsemi údaji zadanými pri rezervaci vcetne IP adresy pocítace pouzitého
pri rezervaci.

Zneuzití údaju
Ojedinele jsou pri rezervaci elektronické nabídky zneuzity a zadávány údaje tretích osob. V takovém prípade se jedná o
trestný cin, který bude nasí klientkou dusledne stíhán. Nez budete namítat zneuzití údaju, musíte si být jisti, ze z Vaseho
pocítace rezervaci prece jen neprovedli rodinní príslusníci nebo známí, protoze spolecnost dateyard AG kazdé potvrzené zneuzití
údaju oznámí, aby pak mohl být príslusný podvod dusledne trestne právne potrestán. Státní zastupitelství pak muze na
základe údaju zadaných pri rezervaci pres IP adresu pouzitého pocítace a také pres pouzitou e-mailovou adresu zjistit
osoby, které jsou za tuto rezervaci odpovedné.

Platba pohledávky ve splátkách.
V zásade musí být pohledávka zaplacena v jedné cástce a ve stanovené lhute, aby nevznikly dalsí náklady.
V oduvodnených jednotlivých prípadech lze poskytnout primerenou platbu ve splátkách. Zaslete akceptovatelný návrh
platebního kalendá?e na adresu kolekce@auerwittethiel.com.

Dalsí informace obdrzíte na www.auerwittethiel.com



Vázení páni advokáti,

v návaznosti na Vás dopis ze dne 31.08.2020 Vám sdeluji, ze celou pohledávku ve výsi
54,42 EUR nemohu v soucasné dobe splatit.

Vyuziji proto následující moznosti (prosím, zaskrtnete):


|___| POSECKÁNÍ

Splatnou cástku prevedu v plné výsi nejpozdeji do ...............................
(Upozornujeme, ze poseckání je v zásade mozné jen max. jeden mesíc.)


|___| PLATBA VE SPLÁTKÁCH

Splatnou cástku prevedu v plné výsi v mesí?ních splátkách po ................. EUR, pocínaje dnem ..............................


Dekuji Vám za pochopení.

S prátelským pozdravem


............................. ...........................................................
(podpis)


Information in accordance with article 14 of the General Data Protection Regulation (GDPR)

Identity of the responsible company:
Auer Witte Thiel, Bayerstraße 27, 80335 München

How to contact the data protection officer:
Auer Witte Thiel, data protection officer, Bayerstraße 27, 80335 München, datenschutzbeauftragter@auerwittethiel.de

Purpose of processing and legal basis:
The data are processed in order to fulfil the contract and in order to prosecute legal actions. An additional purpose that we pursue in processing data is
claims management. In accordance with article 6 para. 1 b GDPR, the data is also processed in order to fulfil a contract with your creditor referred to in
our letter stating our claims since this also includes the payment obligation. Moreover, in accordance with article 6 para. 1.f GDPR, the data must also
be processed to safeguard our legitimate interests or those of a third party. Our legitimate interests relate to the claim against you. Once the outstanding
payment has been made or the collection procedure has been concluded, the data will be processed in fulfilment of records retention obligations stipulated
in law (article 6 para. 1.c GDPR)

Data categories and the origin of the data:
We process the following categories of data: master data, communications data, contractual data, data on claims, where applicable, payment information.
The data in the categories referred to have been provided to us by the creditors referred to in our statement of claims.

Recipients:
As part of collection proceedings, we will forward your data to our client, the creditor referred to in our statement of claims, and possibly to the following
categories of recipients should this be necessary in order to collect the claim: credit agencies, service providers, third party debtors, local residents'
registration offices, the courts, bailiffs, lawyers.

Period of time during which data stored:
After the outstanding claim has been paid or the collection proceedings have ended and after a period of three years has elapsed, we verify whether we
still require your data and whether legal data retention requirements forbid deletion. In this case, your data will be deleted after the legal retention period
has ended. The law normally requires that the data be stored for up to ten years.

Rights of affected persons:
Provided that the conditions stipulated in law apply, you are entitled to the following rights in accordance with articles 15 to 22 GDPR: the right to information,
to correct and delete data, to restrict its processing and the right to transfer data. Article 14 para. 2 c in conjunction with article 21 GDPR also entitles you to
object to processing based on article 6 para. 1f GDPR.

Right to complain to the regulatory authority
In accordance with article 77 GDPR, you are entitled to complain to the regulatory authority if you are of the opinion that your personal data has not been
processed in accordance with the law. The address of the regulatory authority responsible for our company is:
State Office for Data Protection Regulation, Promenade 27, 91522 Ansbach


Požadované řešení

chtel bych to ukoncit aby mi emaili nechodily,chodi do spamu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.9.2020 11:03, před 4 lety

Ačkoliv to v obsahu stížnosti není explicitně uvedeno, vycházíme při řešení stížnosti z toho, že se jedná o tzv. automatickou prolongaci [tj. situace, kdy je spotřebiteli členství automaticky obnoveno po uplynutí původně sjednané doby (obvykle jeden měsíc) a to zpravidla na dobu následujících 12 měsíců; lze se však setkat s různými variacemi těchto časových úseků].

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013. To znamená, že není-li spotřebitel upozorněn na možnost automatického prodloužení smluvního vztahu ve smlouvě samotné, ale pouze v obchodních podmínkách, není toto prodloužení vůči němu účinné.

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně (k řádnému informování viz též odst. 2 tohoto vyjádření) neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Spotřebitelovi doporučujeme, aby společnost prostřednictvím e-mailu informoval, že nebyl ze strany společnosti řádně poučen o smluvních podmínkách, tudíž byl uveden v omyl, a proto namítá neplatnost automatického prodloužení smlouvy. Spotřebitel by měl rovněž společnost informovat, že neměl v úmyslu platnost smlouvy prodlužovat, smlouva tudíž skončila uplynutím období, na které byla původně sjednána. Pokud byly spotřebiteli již účtovány neoprávněně nějaké poplatky (tj. v souvislosti s prolongovaným členstvím), rovněž by měl společnost vyzvat k jejich navrácení.

Ačkoliv podle našeho názoru dochází k zániku závazku již pouhým uplynutím původně sjednané doby, doporučujeme z preventivních důvodů spotřebiteli závazek (navíc i) vypovědět. Tím, že spotřebitel závazek z čistě preventivního důvodu (navíc i) vypoví, bez dalšího neznamená, že uznává existenci smluvního vztahu, protože tato existence (jak je uvedeno výše) zaniká již uplynutím původně sjednané doby. Výpověď je podle nás nutné vnímat toliko jako jistou "pojistku" pro případ odlišné právní interpretace daného vztahu soudem, která však není příliš pravděpodobná

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.

Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079

Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html

Zde je také telefonický kontakt: +41 58 462 20 00 a kontaktní adresa:
Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen (BFK)
Bundeshaus Ost
3003 BernEidgenössisches

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.10.2020 15:51, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.