Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
nákup: Billa Papírnická 2570/3, Plzeň
již po třetí jsou koupila v této prodejně Protein jogurt od výrobce Olma a tvarohovou svačinku z Poděbrad od firmy Milko a opět po otevření je u obou výrobků plíseň. DATUM SPOTŘEBY JE U JOGURTU DO 9.9.2020.U tvarohu do konce září. Nemůže být náhoda, že oba výrobky jsou plesnivé a to opakovaně. Musí se jednat o špatné skladování, mimo chladící zařízení. Bohužel, nemám pokladní lístek a nemohu uplatnit výměnu produktů. Prosím, o důkladnou kontrolu této prodejny a následné písemné vyjádření.Při dalším nákupu si pokladní lístek uschovám a pokud se bude plíseň opakovat odnesu produkty potravinářské inspekci ke kontrole. Děkuji a zdraví Voborová J.
NA PLÍSEŃ JSEM SI JIŽ NA PRODEJNĚ STĚŽOVALA
PÍSEMNÉ VYJÁDŘENÍ KE KONTROLE PRODEJNY
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.
Spotřebitel by mohl rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/online-formulare/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.