Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#44705Billa Papírnická 2570/3, Plzeň - plíseň

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.08.2020, před 4 lety

Jaroslava Voborová

Znění stížnosti

nákup: Billa Papírnická 2570/3, Plzeň
již po třetí jsou koupila v této prodejně Protein jogurt od výrobce Olma a tvarohovou svačinku z Poděbrad od firmy Milko a opět po otevření je u obou výrobků plíseň. DATUM SPOTŘEBY JE U JOGURTU DO 9.9.2020.U tvarohu do konce září. Nemůže být náhoda, že oba výrobky jsou plesnivé a to opakovaně. Musí se jednat o špatné skladování, mimo chladící zařízení. Bohužel, nemám pokladní lístek a nemohu uplatnit výměnu produktů. Prosím, o důkladnou kontrolu této prodejny a následné písemné vyjádření.Při dalším nákupu si pokladní lístek uschovám a pokud se bude plíseň opakovat odnesu produkty potravinářské inspekci ke kontrole. Děkuji a zdraví Voborová J.


Produkt

NA PLÍSEŃ JSEM SI JIŽ NA PRODEJNĚ STĚŽOVALA


Požadované řešení

PÍSEMNÉ VYJÁDŘENÍ KE KONTROLE PRODEJNY


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.9.2020 10:38, před 4 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.

Spotřebitel by mohl rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/online-formulare/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.10.2020 12:04, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.