Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Výše zmíněná agentura velmi nátlakovými metodami jako je například křičení megafonem jméno a dáváním letáku o dluhu věřitele a ručitele vymáhá pohledávku, se kterou dlužník, ani ručitel nesouhlasí.
Uznány dluh je 253tisic, skutečně zapůjčeno bylo 50tisic. Ikdyz o této skutečnosti vědí, nekomunikují a pouze dělají toto "zlo. K uznání dluhu navíc neexistuje smlouva o zápůjčce a ani ručitelské prohlášení.
Celé se toto jeví jako pokus o podvod věřitele, ktery by se takto velmi obohatil.
Dluh
V ideálním stavu, schůzka na neutrálním místě a dořešení celé záležitosti k oboustranné spokojenosti. Tedy aby po mě bylo vymáháno pouze skutečně zapůjčena částka a přestalo toto jednání za hranou etiky.
|
Tweet |
Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Pokud si je stěžovatel jistý tím, že dlužná částka je několikrát nižší, patrně nebude možné tento právní důvod prokázat a dluh v požadované výši vymáhat. Před vyplacením jakékoli částky třetí osobě (jiné společnosti) má pochopitelně stěžovatel nárok na to, aby byl seznámen s právně relevantním důvodem, pro který od něj společnost vyžaduje peněžité plnění ve vyšší výši, než která byla původně smluvena. Společnost nemůže žádat, aby stěžovatel zaplatil poplatek za vymáhání pouze údajného dluhu. To vyplývá z rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR, sp. zn. 32 Cdo 1733/2008.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má stěžovatel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.