Společnost


Readymat s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#44709Ne vyřízená reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 21 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.08.2020, před 4 lety

Martin Dittrich

Znění stížnosti

Byl mi readymatem špatně udělaný výpočet cihel na RD,který sem odhalil při prvním závozu cihel. Místo 100kusů mi paní vypočítala 360ks rohů . Při žádosti, proč tomu tak je, mi nikdo z Readymatu nedokázal odpovědět. Měsíc to řeší s projektantkou, co měla výpočet na starost.. Po závozu posledních palet, odhaleny další chyby. Špatný překlad, který byl přesně popsán v projektu, ale objednán jiný. Málo obvodových cihel. Nezbyly 300mm cihly na štíty. Poškozené cihly mi bylo řečeno, že vyřídí s Ecotonem, ať pošlu foto.. Doposud žádné vyjádření. Po telefonu mi pouze pan Kántor sdělil, že se jedná o poškození převozem a mám to řešit ve stavebninách. (faktury již uhrazeny)Před uhrazením pošlete fotky my to vyřešíme s Německem!!!. . Na fotkách byly zřetelně vidět rozbité cihly a obal neporušený. Tudíž muselo být již z výroby. Pravděpodobně ne vše. Náhrada žádná a komunikace utichla. Na email nereagují a telefon mi nikdo nezvedá.


Produkt

Cihly ecoton na RD


Požadované řešení

Sleva, dodat správně zboží


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.9.2020 14:51, před 4 lety

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se podnikatel se spotřebitelem nedohodne na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Dojde-li k podstatnému porušení smlouvy, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků. Spotřebitelovi doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty prokazující, že reklamace byla uplatněna. Nevyřídí-li prodávající reklamaci včas, dopouští se rovněž přestupku, za který mu hrozí pokuta od České obchodní inspekce.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2021 15:53, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.


V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.