Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Byl mi readymatem špatně udělaný výpočet cihel na RD,který sem odhalil při prvním závozu cihel. Místo 100kusů mi paní vypočítala 360ks rohů . Při žádosti, proč tomu tak je, mi nikdo z Readymatu nedokázal odpovědět. Měsíc to řeší s projektantkou, co měla výpočet na starost.. Po závozu posledních palet, odhaleny další chyby. Špatný překlad, který byl přesně popsán v projektu, ale objednán jiný. Málo obvodových cihel. Nezbyly 300mm cihly na štíty. Poškozené cihly mi bylo řečeno, že vyřídí s Ecotonem, ať pošlu foto.. Doposud žádné vyjádření. Po telefonu mi pouze pan Kántor sdělil, že se jedná o poškození převozem a mám to řešit ve stavebninách. (faktury již uhrazeny)Před uhrazením pošlete fotky my to vyřešíme s Německem!!!. . Na fotkách byly zřetelně vidět rozbité cihly a obal neporušený. Tudíž muselo být již z výroby. Pravděpodobně ne vše. Náhrada žádná a komunikace utichla. Na email nereagují a telefon mi nikdo nezvedá.
Cihly ecoton na RD
Sleva, dodat správně zboží
|
Tweet |
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se podnikatel se spotřebitelem nedohodne na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Dojde-li k podstatnému porušení smlouvy, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků. Spotřebitelovi doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty prokazující, že reklamace byla uplatněna. Nevyřídí-li prodávající reklamaci včas, dopouští se rovněž přestupku, za který mu hrozí pokuta od České obchodní inspekce.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.