Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#4472Reklamace řešena opravou namísto výměnou

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

9 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.09.2014, před 10 lety

Petr Jalůvka

Znění stížnosti

Začátkem srpna jsem po 2 měsícíh od koupě reklamoval tablet Asus Nexus 7. Nefungovaly u něj senzory pro otáčení obrazovky. Reklamaci jsem požadoval řešit výměnou za nový kus. Koncem srpna jsem byl informován o uznání reklamace a opravě tabletu. Byla vyměněna základní deska. Informoval jsem obchod mailem, že jsem požadoval výměnu za nový kus a protože byla reklamace řešena opravou, požadoval jsem vrácení peněz. Reakce od obchodu byla kladná a bylo mi řečeno, ať tablet pošlu spolu s dopisem o odstoupení od smlouvy zpět. Tablet jsem tou dobou ještě nepřevzal od dopravce, takže jsem jej pouze informoval, ať jej vrátí odesílateli a dopis o odstoupení poslal samostatně. Od té doby obchod nereagoval a dnes mi tablet opět dorazil (byl odeslán 26.9) a tablet jsem převzal. Já však stále trvám na vrácení peněz.


Produkt

Asus Nexus 7 2012 32GB


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2014 10:51, před 10 lety

Kupující může požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady. V tomto případě tedy dle našeho názoru bylo možné řešit reklamaci výměnou součásti věci
Nicméně pokud se poté subjekty dohodly, že dojde k odstoupení od kupní smlouvy, jedná se o dohodu, která je odlišná od řešení, které nabízí zákon, ale i tak je taková dohoda závazná.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.9.2014 11:29, před 10 lety

Dobrý den pane Jalůvko,

kompletní zařízení prosím pošlete na jméno:

CZC.CZ, s.r.o.
Michal Stýblo - vedoucí reklamačního oddělení
Hviezdoslavova 666
Praha 4
149 00

Vrátíme Vám peníze, po kontrole produktu.

Děkuji za pochopení a omlouvám se za komplikace.

Lukáš Boček
Vedoucí reklamací

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
9.10.2014 09:52, před 10 lety


Petr Jalůvka

Hodnocení:

Komentář: Škoda, že bylo třeba "zatlačit" přes tento web, aby obchod dodržel dohodnuté vrácení peněž.