Počet nahlášených stížností: | 50 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zdravím, přišlo mi od vás sedáte do vany, při rozbalení nejsme schopni pochopit k čemu slouží dva bílé kolíky , prosím o radu. Děkuji. Malohlavová D. list č. 462812
Chybí popis.
|
Tweet |
Prodávající je mimo jiné povinen řádně informovat spotřebitelku o vlastnostech prodávaného zboží a o způsobu jeho použití. Jestliže je to potřebné s ohledem na povahu zboží, způsob a dobu jeho užívání, je prodávající povinen zajistit, aby tyto informace byly obsaženy v přiloženém písemném návodu v českém jazyce a aby byly srozumitelné. Této povinnosti se nemůže prodávající zprostit poukazem na skutečnost, že mu potřebné nebo správné informace neposkytl výrobce, dovozce nebo dodavatel. Tyto povinnosti se však nevztahují na případy, kdy se jedná o zřejmé nebo obecně známé skutečnosti.
Nebyl-li dodán český návod, bez kterého není možné zakoupený výrobek řádně používat, je vhodné uplatnit reklamaci. Prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoli jeho provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě jeho podnikání. Pokud byla v kupní smlouvě uvedena pro vyřizování reklamací třetí osoba (například servis), může spotřebitelka uplatnit reklamací také u této osoby.
Spotřebitelka nám sdělila, že se případ podařilo vyřešit smírnou cestou. Stížnost proto uzavíráme.