Společnost


ANTALON s.r.o.

Počet nahlášených stížností:49
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#44722Reklamace - hrábě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
01.09.2020, před 4 lety

Daniel Kalášek

Znění stížnosti

Zboží z eshopu ElektroCR.cz dorazilo poničené (pokřivené zuby, na několika místech do hloubky odřená násada) a zabalené jen v bublinkové fólii a stretchfolii, ovšem tak obalené, že na první pohled nebylo vidět, že se pod tím neskrývá nějaká krabice nebo něco takového. Reklamační oddělení už přes týden na email nereaguje ač nás na tento email odkázali na infolince (na kterou se teď nemůžeme dovolat).


Produkt

Hrábě CAT K19-151


Požadované řešení

Jelikož se jedná o zboží jevící známky používání a zároveň nemalého snížení funkčnosti, očekával bych podstatnou slevu, případně okamžitou výměnu za zboží bez závad a opotřebení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.9.2020 15:27, před 4 lety

Prodávající odpovídá dle § 2161 občanského zákoníku kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Spotřebitel má smluvní vztah s prodávajícím, který je zavázán plnit ve stanovené či obvyklé kvalitě. Pokud dojde v průběhu přepravy k poškození zboží, odpovídá za toto poškození prodávající, protože nesplnil povinnost dodat bezvadné zboží. V takovém případě má spotřebitel právo na dodání nového zboží. Prodávající neprokázal, že zboží bylo dodáno bez vad. Ustanovení § 2161 odst. 2 občanského zákoníku stanoví, že projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. Prodávající by měl prokázat, že zboží bylo při převzetí spotřebitelem bezvadné.

Reklamaci zjištěné vady zboží je třeba uplatnit bezodkladně po jejím zjištění, což spotřebitel v daném případě učinil. Pokud tedy mechanické poškození bylo na zboží ještě před převzetím zboží spotřebitelem, prodávající za toto poškození odpovídá z titulu nesplněné jakosti při převzetí. Pokud k poškození došlo až po převzetí zboží, prodávající by za takové poškození neodpovídal. Pokud prodávající opak neprokáže, spotřebitel může trvat na řádném vyřízení reklamace a požadovat dodání nové věci bez vad, není-li to možné, může odstoupit od smlouvy.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.10.2020 15:32, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.