Společnost


XSARA-AS-POL

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#44723Nevrácení peněz za odeslané poškozené zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 24 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
01.09.2020, před 4 lety

Rostislav Procházka

Znění stížnosti

Dobrý den. Rozhodl jsem se Vám napsat stížnost na uvedený eshop.Dne 9.4.2020 jsem zaslal zpět na uvedenou adresu peněženku v hodnotě 299kč+100kč poštovné jelikož byla poškozena dodnes po několika urgencích se nic neděje po telefonátu na číslo 702 873 900 byl na mě pán drzý až sprostý.Proto píšu Vám jestli se s tím dá něco dělat nebo ne.


Produkt

dámská peněženka červené barvyčíslo obědnávky 5381124


Požadované řešení

Vrácení peněz včetně poštovného na účet.104257994/0300


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.9.2020 11:51, před 4 lety

Jelikož daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží.

Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení. Pokud podnikatel nevrátil uhrazenou částku, doporučujeme jej písemně vyzvat k vrácení peněz a určit přiměřenou lhůtu k jejich vrácení. Výzvu k vrácení peněz doporučujeme zaslat doporučeně poštou a s dodejkou.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2021 15:18, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.


V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.