Společnost


Allianz pojišťovna, a.s.

Počet nahlášených stížností:96
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#44724Nevhodný text dopisu a neoprávněné navýšeni poplatku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 24 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.09.2020, před 4 lety

Pavel Dobrozemský

Znění stížnosti

Dne 24.8.20jsem obdržel upomínku na úhradu pojištění domácnosti.Po dotazu na Vaší infolince bylo řečeno,že12.5.20 mi byl zaslán dopis,který jsem ale nedostal.Protože jste dopis poslali jako obyčejnou listovní zásilku nemáte žádny doklad o doručení a tudiž nemáte nárok mi učtovat penále.Dále mne rozpálil text upomínky kde mi vyhrožujete soudem. Tato formulace je přes čáru slušnosti vůči klientům,kteří nejsou v jakemkoliv sporu.Měl jsem chut okamžitě ukončit smlouvu a přejít jinam.Dobrozemský Pavel Břenkova 17 Ostrava 70030


Produkt

Neoprávněna upomínka


Požadované řešení

Upravit text upomínky a nechovat se ke klientovi jako k potencialnínu problémové osobě


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.9.2020 13:52, před 4 lety

Z obsahu stížnosti nejsou patrné detaily smluvního vztahu. Předpokládáme však, že spotřebitel čerpal určitou službu v podobě pojištění domácnosti a měl s druhou smluvní stranou, tj. s pojišťovnou, smluven termín plnění. Pokud spotřebitel neplnil ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Podnikatel poté může spotřebitele vyzvat k plnění např. skrze e-mail, doporučený dopis (i ve formě upomínky), ale i skrze předžalobní výzvu ve smyslu § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád.

Neznáme obsah dopisu, abychom mohli případně posoudit jeho obsah z pohledu profesionálního přístupu k zákazníkovi, nicméně etická stránka věci není pro právní posouzení nikterak zásadní. Není-li ujednáno jinak, má spotřebitel plnit svůj dluh vůči podnikateli ve sjednaném termínu i bez vyzvání.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.3.2021 14:55, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.