Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,
již několik měsíců mám problém s wifi připojením od O2. Proto jsem to nahlásil na O2 a zjistili poruchu, Tu předali technikovi. Ten zjistil, že se opravdu signál hlavně večer rozpadá tak, že moje rychlost klesá na 2 MB nebo internet přestane fungovat úplně. Technik říkal, že s tím nic neudělá, že je již plná kapacita an 4G a že jediné řešení je přejít na 5G, které už v oblasti máme na jednom stožáru namontované - od 1.7.2020. A do mé oblasti stožár -signál zasahuje.Dokonce mi říkal, že na tom je už někdo připojený, že to vidí. Mluvil jsem i se sousedem, který tam měl technika O2 a ten mu tu rychlost na 5G měřil a mohl si ji objednat. Když jsem o to žádal obchod tak jeden den to šlo a druhý den už ne. Že to nejdeme je systém nepustí. Kdo lže?
Proč mi tady někdo nepošle technika na 5G ? Proč ho tam soused mohl mít a já ne, proč mi někdo říká, že by to možná šlo, ale musím si zaplatit. Za 15 let jsme O2 zaplatili skoro 100 000 tisíc za to, že nedostávám to co ostatní.
Proč mám platit plnou cenu za internet jako ostatní,kteří dostávají 10MB,20MB....
Proč mám 15 let trpět a poslouchat, že jsem daleko od ústředny, že větší rychlost nedostanu a když mi doporučí wifi připojení ( prý si polepším )a stojí mě to investici do modemu, tak za 3 měsíce se kapacita navýší tak, že signál je horší než za pevné připojení.
Když to nahlásím a žádám o řešení , kompenzaci, tak nikdo neřeší .
Kompenzaci vnímám v této fázi jako druhotné, priorita je, aby jsme měli funkční internet za férové peníze.
Připojte mě na 5G, když tu je. Proč mi říkají na obchodě, že tu není, když technik řekne že tam je a můj soused tam měl technika na měření 5G.
To mám stále poslouchat aroganci lidí na call centru a poslouchat, že to někdo bude řešit ? Proč se někdo kompetentní se mnou nespojí ?
Proto jsem dal výpověď pro neřešení situace...
Myslím, že je to jednoduché řešit-posunout a ne čekat a čekat...
Internet O2 HD optimal
Priority:
1. Převést na lepší internet 5G - ta služba tu je, jen se obchod nenabízí
2.mít funkčnost - rychlost bez pravidelného výpadků
3. snížení ceny - férovou cenu
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Zákazník by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se zákazník do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den,
děkuji za zprávu.
Podařilo se mi dohledat, že už jste byl v kontaktu s kolegy z oddělení Reklamací a stížností, kde jste se na řešení domluvili.
S pozdravem
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Vše je nyní už dořešené a v pořádku .
Příjemný den všem
Luboš N.
Na základě vyjádření spotřebitele stížnost uzavíráme s dosažením dohody.