Počet nahlášených stížností: | 1367 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 36 |
Dne 25.ledna 2020 jsem zakoupil telefon Blackview GBV5500 Pro na základě reklamy (nyní musím
konstatovat, že reklama byla zavádějící a nepravdivá). Telefon měl být velmi odolný, vyrobený tak,
aby vydržel. Dle technických parametrů výdrž baterie: Doba provozu: až 36 hodin běžného
provozu.
Jaké bylo mé zklamání, když jsem již po 7 měsících zjistil, že baterie vydrží při běžném provozu sotva
půl dne (cca 6 hodin), zdůrazňuji při minimálním provozu - a velmi odolnému telefonu se při běžném
používání začala zasekávat klávesa, což způsobilo samovolné zvyšování hlasitosti.
Mobil jsem dne 10.8.2020 reklamoval. Reklamace mě byla zamítnuta dne 27.8.2020 s tím, že citace:
"test nabíjení kapacity a spotřeby baterie ok". Nechápu, jak je možné, když v technických
parametrech je uvedené, že při běžném provozu má vydržet baterie až 36 hodin, že baterie je dle
vyjádření servisu „ok“ – jaká je tedy dle servisu norma?? výdrže baterie.
Mechanické poškození tlačítka hlasitosti – u velmi odolného telefonu – kdy jsem mobil používal jako
"druhý" mobil, mám ještě služební mobil, je dost alibistické. Po přečtení zamítnutých recenzí je to
"oblíbená" fráze používaná u vámi zamítaných reklamací. Ale hned mi byla nabídnuta „zvýhodněná“
oprava, kterou bych si samozřejmě hradil sám-ale jaksi nebylo zcela jasné, zda se jednalo o klávesu
nebo i baterii.!!!!
Podle mého názoru byla reklamace zamítnuta neprávem. Žádám o prověření výše uvedené
reklamace a její přehodnocení – tj. provedení záruční opravy zdarma.
Vyřízení mé reklamace považuji za účelové - po přečtení recenzí ze zamítnutých reklamací s vaší
společností jsem ani nic jiného nepředpokládal.
Jsem vaším dlouholetým zákazníkem a po zkušenosti s vyřizováním reklamace s vaší společností
jsem velice zklamán.
moilní telefon Blackview GBV5500
Podle mého názoru byla reklamace zamítnuta neprávem. Žádám o prověření výše uvedené
reklamace a její přehodnocení – tj. provedení záruční opravy zdarma.
|
Tweet |
Uplynulo-li od převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den,
děkuji za Vaši reakci k tomuto případu.
Tento případ jsem řešil já osobně, byl konzultován s reklamačním oddělením a autorizovaným servisem. Co se týče této reklamace, zde na základě testů v autorizovaném servisu bylo zjištěno, že výdrž baterie je v pořádku a že vady mají přímou souvislost s mechanickým poškozením. Odolný telefon neznamená nerozbitný. Autorizovaný servis posoudil a shledal, že nejde o vadu výroby či sestavení a proto rozhodl, že se jedná o mechanické poškození ze strany zákazníka. Zákazník byl o tomto z naší strany uvědoměn a pokud si přeje rozporovat vyjádření autorizovaného servisu, nezbývá než jak jste uvedli Vy kontaktovat soudního znalce v oboru.
Z naší strany je tato reklamace vyřízena řádně.
S přáním hezkého dne, Martin, Customer Care Specialist
Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, aby měla možnost reagovat.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.