Počet nahlášených stížností: | 78 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Od 1.2.2014 jsem pojištěn u pojišťovny Kooperativa a.s. proti pracovní neschopnosti s karenční dobou 14 dní. Toto pojištění se řídí zákonem 89/2012 Sb., občanského zákoníku (píší ve smlouvě).
3.2.2014 jsem navštívil praktického lékaře (omdlel jsem, při sebemenší námaze únava). Lékař mne poslal k odběru krve kde se zjistilo, že mám cirhózu jater.
Po 6ti měsících jsem po pojišťovně žádal zálohová plnění (poslal jsem kopii neschopenky, zprávu z nemocnice kde jsem byl hospitalizován, vyplněný formulář pojišťovny potvrzený lékařem.
Pojišťovna mě poslala dopis, že nemám nárok protože k pojistné události došlo v čekací době 3 měsíce. O žádné čekací době není ve smlouvě ani zmíňka ani mne nikdo ústně neupozornil.
pojištění proti pracovní neschopnosti
uznání pojistného plnění
|
Tweet |
Součástí smlouvy jsou pojistné podmínky, které spotřebiteli doporučujeme prostudovat. Občanský zákoník umožňuje sjednat v pojistné smlouvě čekací dobu, která nesmí být delší než 3 měsíce.
Žádáme spotřebitele o doplňující informace o tom, v jaké fázi se stížnost nachází a její případné uzavření.
Je to smutne. Misto, aby se tim nekdo zabival tak mi pojistku zrusili.
Jun
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.