Společnost


Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group

Počet nahlášených stížností:78
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4475Neplnění pojistné události

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 13 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.09.2014, před 10 lety

Pavel Jun

Znění stížnosti

Od 1.2.2014 jsem pojištěn u pojišťovny Kooperativa a.s. proti pracovní neschopnosti s karenční dobou 14 dní. Toto pojištění se řídí zákonem 89/2012 Sb., občanského zákoníku (píší ve smlouvě).
3.2.2014 jsem navštívil praktického lékaře (omdlel jsem, při sebemenší námaze únava). Lékař mne poslal k odběru krve kde se zjistilo, že mám cirhózu jater.
Po 6ti měsících jsem po pojišťovně žádal zálohová plnění (poslal jsem kopii neschopenky, zprávu z nemocnice kde jsem byl hospitalizován, vyplněný formulář pojišťovny potvrzený lékařem.
Pojišťovna mě poslala dopis, že nemám nárok protože k pojistné události došlo v čekací době 3 měsíce. O žádné čekací době není ve smlouvě ani zmíňka ani mne nikdo ústně neupozornil.


Produkt

pojištění proti pracovní neschopnosti


Požadované řešení

uznání pojistného plnění


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.10.2014 11:04, před 10 lety

Součástí smlouvy jsou pojistné podmínky, které spotřebiteli doporučujeme prostudovat. Občanský zákoník umožňuje sjednat v pojistné smlouvě čekací dobu, která nesmí být delší než 3 měsíce.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.6.2015 08:53, před 10 lety

Žádáme spotřebitele o doplňující informace o tom, v jaké fázi se stížnost nachází a její případné uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
12.6.2015 08:59, před 10 lety


Pavel Jun

Je to smutne. Misto, aby se tim nekdo zabival tak mi pojistku zrusili.
Jun

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.7.2015 11:55, před 10 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.