Počet nahlášených stížností: | 69 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na serveru Slevomat jsem zakoupila 2 vouchery. Jednalo se o pobyt v Jeseníkách - Chaty Avalanche. Měla jsem v úmyslu vouchery využít. V dohodnutý den jsme se na místo dostavili. Nicméně úroveň ubytování z hlediska hygieny a úklidu nebyla v pořádku. Místo jsme byli nuceni opustit. Vouchery jsme tedy neuplatnili z důvodu překážky na straně poskytovatele. Majitelka nás na řešení odkázala na Slevomat. Od 12. 6., tj. téměř 3 měsíce si dopisuji se Slevomatem - zákaznickou podporou. V rozestupu několika týdnů mi odepisují různí lidé, opakovaně musím situaci vysvětlovat. Do dnešního dne jsem nedostala žádnou konkrétní odpověď, jak situaci řešit. Naposledy mi bylo napsáno, že mám komunikovat s majitelkou ubytování - toto mi bylo sděleno po téměř 3 měsíční komunikaci se zákaznickou podporou Slevomatu. Není mi tedy jasné, kdo je kompetentní k tomu, aby mi vrátil vynaložené finance za vouchery, které jsem nemohla uplatnit z důvodu překážky na straně poskytovatele služby.
Ivana Krejčová
Vrácení finančních prostředků ve 100% výši na bankovní účet.
|
Tweet |
Pokud je slevový portál pouze zprostředkovatelem uzavření smlouvy, jak vyplývá z obchodních podmínek serveru, je třeba nárok vymáhat po poskytovateli služby (ubytování). Nabídky na uzavření smlouvy publikované na webových stránkách portálu jsou vkládány přímo osobami, které služby poskytují, a tyto osoby odpovídají za obsah zveřejněných nabídek. Pokud byly informace publikované u nabídky nesprávné (úroveň ubytování), je vhodné uplatnit reklamaci u poskytovatele služby.
Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany poskytovatele služby bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitelka smlouvu neuzavřela, věděla-li by o porušení smlouvy). Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a spotřebitelka může žádat vrácení peněžních prostředků.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Hezký den, paní Krejčová,
velice nás tato situace mrzí. Kolegyňka je s Vámi v kontaktu a snaží se najít vhodné východisko.
Jsme si vědomi, že řešení trvá delší dobu, avšak je to způsobeno složitostí dané situace. Pevně věřím, že se brzy vše podaří dořešit k Vaší spokojenosti.
Děkuji za pochopení a přeji pěkný den.
Eliška Kronďáková, Slevomat.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.