Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den,
tento týden máte Řecký týden.
Fascinuje mě, že za 2 dny už nemáte zboží vztahující se k tomuto týdnu (Musaka).
Po urgenci k Vašim zaměstnancům jsem se dozvěděla, že už ani nebude.
Nechápu teda pro Vaše akce trvá celý týden. Nehodlám jezdit po ostatních Lidlech a shánět zmiňované zboží.
S pozdravem
Cmerová Petra
doskladnění
|
Tweet |
Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.
Dobrý den, paní Cmerová,
omlouváme se, pokud nebylo některé zboží ve Vaší prodejně k dispozici. Jak uvádíme také v letáku, akce platí do konce týdne, nebo do vyprodání zásob. V každém případě podnět předáváme odpovědným kolegům, aby množství pro budoucí akce zohlednili.
Děkujeme za podnět a přejeme hezký den.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.