Společnost


Invia.cz, a.s.

Počet nahlášených stížností:127
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#44753Nevyplacený storno poplatek - z pojištění storna

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 28 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.09.2020, před 4 lety

Lucie Vítová

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 25. 10. 2019 jsem s cestovní ag. Anvia uzavřela smlouvu, kdy mi zprostředkovala zájezd od cestovní kanceláře MountVacation - OBS d.o.o.,. U Invie jsme uzavřela pojištění storna. Dne 05. 03. 2020 jsem provedena storno zájezdu na základě pojištění, které jsme měla uzavřené s Invií., do dnešního dne mi Invie neuhradila přeplatek, na který jsme byla pojištěna. Díky


Produkt

Lyžařský zájezd - Itálie 03/2019


Požadované řešení

Společnost Invia mně měla vrátit v zákonné 14ti denní lhůtě poplatek z pojištění, požaduji úhradu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.9.2020 11:30, před 4 lety

Pokud byly splněny podmínky pro vyplacení pojistného plnění, má spotřebitel nárok na to, aby mu bylo plnění společností poskytnuto. Neposkytne-li mu společnost plnění, přičemž k takovému jednání nemá relevantní (zákonný či smluvní) důvod, může spotřebitel zaslat společnosti výzvu s žádostí o bezodkladné poskytnutí pojistného plnění, které mu náleží.

K mimosoudnímu řešení sporů mezi pojišťovnou a spotřebitelem v neživotním pojištění je příslušná Česká obchodní inspekce. Českou obchodní inspekci lze kontaktovat na adrese: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz. Podmínkou zahájení postupu mimosoudního řešení sporu před Českou obchodní inspekcí je skutečnost, že se spotřebitelce nepodařilo vyřešit spor přímo s pojišťovnou.

Nebude-li spotřebitel se svým požadavkem úspěšný, může (i s ohledem na výši jeho pohledávky) případně vyhledat právní služby a obrátit se na příslušný civilní soud.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2020 22:06, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.