Společnost


Google Inc.

Počet nahlášených stížností:13
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#44760Odcizene penize

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 1 den

Detail stížnosti

Publikováno
02.09.2020, před 4 lety

Martin Liprt

Znění stížnosti

Pred 4 mesici jsem odeslal platbu na jejich bankovni ucet a nic mi nedoslo (kredit na reklamni kampane), kontaktoval jsem podporu, odeslal jsem jim vsechny dukazy, ze platba byla potvrzena, moje banka mi dala dokumenty o uspesne platbe, uz jsem si s podporou Google vymenil okolo 60 emailu, kazdy patek mi pisou, ze furt hledaji moji platbu, ale nic nedelaji, jsou to jen automaticke emaily a neni s nima rec..


Produkt

Google Ads


Požadované řešení

Vraceni penez co jsem jim odeslal..


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.10.2020 16:45, před 4 lety

Pokud společnost neposkytla zákazníkovi službu v souladu se smlouvou, ač již zákazník svou smluvní povinnost splnil a odměnu za poskytnutí služby společnosti zaplatil, má zákazník možnost žádat její poskytnutí v přiměřené lhůtě. Pokud společnost službu ve lhůtě stanovené zákazníkem neposkytne, má zákazník možnost odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněžních prostředků. Nevrátí-li společnost peněžní prostředky ani poté, co ji k tomu zákazník vyzval, má zákazník možnost žádat navíc zákonný úrok z prodlení.

Pokud zákazník ve smluvní vztahu se společností vystupoval jako spotřebitel (spotřebitelem se dle § 419 občanského zákoníku rozumí každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná), má možnost využít platformy zřízené Evropskou komisí pro řešení spotřebitelských sporů on-line na webové adrese https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home2.show

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.1.2021 15:32, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.