Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Protože společnost nereaguje zde na dTestu na předešlý případ, uvádím pokračování konverzace - společnost opakovaně vyžaduje poplatky za automaticky prodlužované členství, přestože jsem jasnou žádost o ukončení členství poslala e-mailem ihned 5.5.2020, opakovaně se odvolává na VOP, vyjadřuje se zdánlivě kulantně, nicméně chová se k zákazníkovi jako predátor ke kořisti, nikoli jako k rovnocennému partnerovi. Typická ukázka manipulativního jednání.
Pro ilustraci poslední konverzace (přikládám svou reakci na poslední e-mail společnosti):
Dobrý den,
děkuji za zprávu.
Již jsem Vám psala, že žádné poplatky platit nebudu, poplatek stržený 5.5.2020 musí stačit.
S ohledem na veřejně dostupné recenze Vaší společnosti Vám nebudu poskytovat ani žádný mnou podepsaný dokument, jelikož se obávám zneužití podpisového vzoru.
Zjevně cílem Vaší společnosti není provozování seznamky, ale vymáhání poplatků za automaticky prodlužované členství, což jste mi ale ani ve VOP nesdělili.
Žádám opakovaně o okamžité zrušení členství, okamžité zrušení odběru služeb a stornování jakýchkoli poplatků.
Fungování Vaší společnosti pokládám za absurdní, stejně tak znění VOP a požadování podepsaných dokumentů od klientů.
Absurdní je také vyloučení občanů Lucemburska z možnosti registrace - zajímalo by mě, proč nemohou občané Lucemburska být členy Vaší společnosti.
Také by mě zajímal důvod neuvedení telefonního čísla na paní Janu Hájkovou, případně pana Michala Hlaváčka - mohlo by to vést k urychlení řešení situace.
Děkuji.
Kateřina Pavlíková
kation@atlas.cz
Česká republika
Společnost se opakovaně odvolává na automatické prodlužování členství
Žádám opakovaně o okamžité zrušení členství, okamžité zrušení odběru služeb a stornování jakýchkoli poplatků.
Komunikaci ze strany společnosti považuji za manipulativní a ohrožující.
Vrácení poplatku strženého společností 5.5.2020 nepožaduji.
|
Tweet |
Opakovaně sdělujeme, že podle našeho názoru dochází k zániku závazku již pouhým uplynutím původně sjednané doby. Přesto však doporučujeme z preventivních důvodů spotřebitelce závazek (navíc i) vypovědět. To, že spotřebitelka závazek z čistě preventivního důvodu (navíc i) vypoví, bez dalšího neznamená, že uznává existenci smluvního vztahu, protože tato existence (jak je uvedeno výše) zaniká již uplynutím původně sjednané doby. Výpověď je podle nás nutné vnímat toliko jako jistou "pojistku" pro případ odlišné právní interpretace daného vztahu soudem, která však není příliš pravděpodobná.
Ve zbytku viz vyjádření k ID 44610, spotřebitelka v něm najde kompletní právní zhodnocení i užitečné informace ohledně dalšího vhodného postupu.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese: michal.hlavacek@be2.com
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Jde o naprosto stejnou, nic neříkající zprávu, jakou jsem již obdržela.
Na uvedený e-mail jsem psala a rozjel se nanovo kolotoč vymáhání a vyhrožování. Odmítala jsem zaplatit a odvolávala se na žádost o ukončení členství. Opakovaně.
Společnost se již neozvala několik týdnů, a doufám, že to tak zůstane. V opačném případě budu postupovat stejně jako doposud - odmítnu platit jakýkoli další poplatek a poukážu na absurditu fungování této společnosti, a to i v případě, pokud bude mít společnost tu drzost, aby mi zkoušela vyhrožovat vymahačskými společnostmi a exekucemi. Chtěla bych tímto inspirovat i další, kdo mají zkušenosti s touto společností - odmítnout úhradu poplatků a opakovaně potvrzovat ukončení svého členství.
Děkuji dTest-u za podporu a možnost publikovat zde naše zkušenosti.
Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, aby měla možnost stížnost uzavřít.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.