Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#44763Natahování konverzace, opakované odvolávání na absurdní VOP ze strany společnosti, vymáhání poplatků

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 5 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.09.2020, před 4 lety

Kateřina Pavlíková

Znění stížnosti

Protože společnost nereaguje zde na dTestu na předešlý případ, uvádím pokračování konverzace - společnost opakovaně vyžaduje poplatky za automaticky prodlužované členství, přestože jsem jasnou žádost o ukončení členství poslala e-mailem ihned 5.5.2020, opakovaně se odvolává na VOP, vyjadřuje se zdánlivě kulantně, nicméně chová se k zákazníkovi jako predátor ke kořisti, nikoli jako k rovnocennému partnerovi. Typická ukázka manipulativního jednání.

Pro ilustraci poslední konverzace (přikládám svou reakci na poslední e-mail společnosti):

Dobrý den,

děkuji za zprávu.

Již jsem Vám psala, že žádné poplatky platit nebudu, poplatek stržený 5.5.2020 musí stačit.

S ohledem na veřejně dostupné recenze Vaší společnosti Vám nebudu poskytovat ani žádný mnou podepsaný dokument, jelikož se obávám zneužití podpisového vzoru.

Zjevně cílem Vaší společnosti není provozování seznamky, ale vymáhání poplatků za automaticky prodlužované členství, což jste mi ale ani ve VOP nesdělili.

Žádám opakovaně o okamžité zrušení členství, okamžité zrušení odběru služeb a stornování jakýchkoli poplatků.

Fungování Vaší společnosti pokládám za absurdní, stejně tak znění VOP a požadování podepsaných dokumentů od klientů.

Absurdní je také vyloučení občanů Lucemburska z možnosti registrace - zajímalo by mě, proč nemohou občané Lucemburska být členy Vaší společnosti.

Také by mě zajímal důvod neuvedení telefonního čísla na paní Janu Hájkovou, případně pana Michala Hlaváčka - mohlo by to vést k urychlení řešení situace.

Děkuji.

Kateřina Pavlíková
kation@atlas.cz
Česká republika


Produkt

Společnost se opakovaně odvolává na automatické prodlužování členství


Požadované řešení

Žádám opakovaně o okamžité zrušení členství, okamžité zrušení odběru služeb a stornování jakýchkoli poplatků.

Komunikaci ze strany společnosti považuji za manipulativní a ohrožující.

Vrácení poplatku strženého společností 5.5.2020 nepožaduji.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.9.2020 20:01, před 4 lety

Opakovaně sdělujeme, že podle našeho názoru dochází k zániku závazku již pouhým uplynutím původně sjednané doby. Přesto však doporučujeme z preventivních důvodů spotřebitelce závazek (navíc i) vypovědět. To, že spotřebitelka závazek z čistě preventivního důvodu (navíc i) vypoví, bez dalšího neznamená, že uznává existenci smluvního vztahu, protože tato existence (jak je uvedeno výše) zaniká již uplynutím původně sjednané doby. Výpověď je podle nás nutné vnímat toliko jako jistou "pojistku" pro případ odlišné právní interpretace daného vztahu soudem, která však není příliš pravděpodobná.

Ve zbytku viz vyjádření k ID 44610, spotřebitelka v něm najde kompletní právní zhodnocení i užitečné informace ohledně dalšího vhodného postupu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.10.2020 16:14, před 4 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese: michal.hlavacek@be2.com

Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.10.2020 17:40, před 4 lety


Kateřina Pavlíková

Jde o naprosto stejnou, nic neříkající zprávu, jakou jsem již obdržela.
Na uvedený e-mail jsem psala a rozjel se nanovo kolotoč vymáhání a vyhrožování. Odmítala jsem zaplatit a odvolávala se na žádost o ukončení členství. Opakovaně.
Společnost se již neozvala několik týdnů, a doufám, že to tak zůstane. V opačném případě budu postupovat stejně jako doposud - odmítnu platit jakýkoli další poplatek a poukážu na absurditu fungování této společnosti, a to i v případě, pokud bude mít společnost tu drzost, aby mi zkoušela vyhrožovat vymahačskými společnostmi a exekucemi. Chtěla bych tímto inspirovat i další, kdo mají zkušenosti s touto společností - odmítnout úhradu poplatků a opakovaně potvrzovat ukončení svého členství.
Děkuji dTest-u za podporu a možnost publikovat zde naše zkušenosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.10.2020 11:15, před 4 lety

Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, aby měla možnost stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.11.2020 23:49, před 4 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.