Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
1.9 mi přišla sms o doručení zásilky v čase 11-13hod, ve 12.30 mi přišla sms od pana K. z PPL 728252056, že bude zásilka doručována se zpožděním 2 hodin. V 16.20hod mi přišla sms, že je zásilka připravena k vyzvednutí v PPL ParcelSchopu. V 16.48 jsem zavolal na zákaznickou linku a požadoval jsem vysvětlení , proč mi nebyla zásilka dodána. Pán na lince mi sdělil, že zařídí, aby zásilku vyzvedli a druhý den mi doručily.Ve středu 2.9 jsem v 11.05 volal na zákaznickou linku, kde mi paní sdělila, že zásilka se stále nachází na ParcelSchopu a předá požadavek na doručení na dispečink a ať si zavolám odpoledne. Večer při pohledu na pohyb zásilky jsem zjistil že:" Příjemce odmítl převzetí zásilky bez udání důvodu".Proč mi cele PPL lže?, řádně jsem si zaplatil za službu a požaduji dodání zásilky na mou adresu.
Opakovaný problém z PPL, požaduji řádné dodání zásilky,a zjednání nápravy
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.