Společnost


Dušan Kubík

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4477Reklamace čalouněné postele Emil

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 5 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.09.2014, před 10 lety

Věra Krotilová

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 12.9.2014 jsem přebírala zásilku doručenou společností TOPTRANS, která byla mnou objednaná přes internet u společnosti DK-obchod. Na základě obchodních podmínek, které jsou uvedeny na internetových stránkách DK-obchodu (www.dk-obchod.cz) jsem provedla kontrolu obalu, který byl neporušen.Jednalo se o zásilku o hmotnosti 120 kg - 3 díly (čelo postele a 2x válenda o rozměru 187x105 cm). Doma při rozbalování jsme zjistili, že je konstrukce u obou dílů postele porušena.
Jedná se o porušenou bočnici postele, ke které se přidělává čelo postele a u druhého dílu je to na druhé straně. Zboží bylo špatně složeno na paletách. Po vložení na paletu se rozdrtili uvedené bočnice. Toto porušení bylo způsobeno chybným nakládáním zboží nebo při přepravě.

Ihned jsem kontaktovala svozové středisko Toptrans Trutnov na tel. 499397757 a také rozvozové středisko Praha na tel.272761785. Bohužel teď nevím přesně na jakém středisku mi sdělili, že mám kontaktovat přímo DK-obchod, kde se dozvím podmínky reklamace. Vzhledem k tomu, že DK-obchod přijímá hovory do 17:00 hod., nemohla jsem se už s nikým skontaktovat. Dne 13.9.2014 se se mnou skontaktovala paní Turinská z DK-obchodu a řekla mi postup reklamace.

Ihned jsme e-mailem poslala reklamaci na uvedené zboží.

Tato reklamace mi byla dnes zamítnuta společností DK-obchod z důvodu nedodržení podmínek, které mi byly zaslány e-mailem až po telefonickém zkontaktování paní Turínskou z DK-obchodu, která mě informovala pouze o dodání zboží (datum a čas). O kontrole zboží při odběru nebyla žádná řeč. Bohužel jsem se k e-mailu nedostala. Bylo tam uvedeno, že si musím zkontrolovat obal/zboží.
Přitom, jak jsem již uváděla, bylo ve všeobecných podmínkách uvedeno pouze, že si musím zkontrolovat obal. To jsem provedla a bylo vše v pořádku.

Tímto jsem dodržela všeobecné obchodní podmínky ze strany spotřebitele.

Děkuji


Produkt

Faktura č. 1421006418, čalouněná postel Emil na míru


Požadované řešení

výměna nebo navrácení peněz s částkou 6.000,-- CZK


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.10.2014 17:28, před 10 lety

Spotřebiteli ze zákona nevyplývá povinnost zboží zkontrolovat. A nelze ji založit obchodními podmínkami. Naopak spotřebitel je chráněn ustanovením § 2161 odst. 2 občanského zákoníku, který stanoví, že se má za to, že že věc byla vadná již při převzetí, projevila-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající. Dokud tuto domněnku nevyvrátí spotřebitel může požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady. Jedná se o reklamační řízení, které musí být vyřízenio nejpozději do 30 dnů od uplatnění reklamace. Prodávající je odpovědný za vady, které se na věci vyskytnou v průběhu přepravy, kterou sjednal.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.6.2015 16:01, před 10 lety

Subjekt Dušan Kubík nereagoval na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci podnikatele uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.