Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Preposielam mail, ktorý som napísal spoločnosti be2
Ľuboš S
11. 7. 2020 11:48
komu: zakaznickyservis
Prosím o odhlásenie môjho účtu a zároveň ukončenie platieb. 10.7 mi prišlo že mám zaplatiť 1140,00 kč ak vám niečo dlžím som ochotný túto transakciu povoliť. No žiadam vás o ukončenie pretože som sa dostal do finančnej insolventnosti a v budúcnosti si momentálne nemôžem dovoliť pokračovať na vašej stránke, ktorú nepoužívam a odhlásil som sa. Viem že prvý pokus o platbu tejto sumy bol 1.7. z vašej strany a preto ak sa jedná o tú istú tranzakciu bude vám zaplatená.No prosím aby ste už ďalšie platby mi neposielaly. Ďakujem za kladné vybavenie,ukončenie a skorú odpoveď. s pozdravom Prezývka: Bubi.
Ich odpoveď:Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Je nám líto, že si nás přejete opustit.
Pojďme se podívat, jak byste mohli jednoduše své členství zrušit. Akceptujeme žádosti o výpověď které jsou zaslány faxem, dopisem nebo jako přílohu emailu. Upozorňujeme, že Vaše žádost musí být podepsána.
Nezapomeňte prosím uvést Vaše celé jméno a emailovou adresu, abychom Váš profil mohli identifikovat a odpovědět Vám v co nejkratším čase.
Po zpracování výpovědi obdržíte potvrzovací email s datem vypršení Vašeho členství. Pokud tento email neobdržíte neváhejte nás opět kontaktovat.
Zde jsou možnosti, jak nám zaslat Vaší podepsanou výpověď:
Příloha emailu ve formátu .pdf, .jpg nebo .gif << včetně fotografie výpovědi pořízené Vaším mobilním telefonem >> přímo odpovědí na tento email.
Fax: 00420 227203713
Poštou: be2 S.à.r.l. 13, rue du Commerce L-1351 Luxembourg Luxembourg
DŮLEŽITÁ INFORMACE
Požadavek na zrušení musíte odeslat z registrované e-mailové adresy nebo ji musíte JASNĚ zahrnout do dokumentu. Pokud nám neposkytnete správné informace, Váš požadavek bude zamítnut.
Aby se zastavilo automatické obnovení Vašeho předplatného, je potřeba zaslat Vaši podepsanou žádost o výpověď nejméně 4 dny před jeho obnovením.
Datum svého obnovení si můžete překontrolovat online kliknutím přímo na ikonu kruhové fotografie a pak kliknutím na možnost "Nastavení"
Vezměte prosím na vědomí, že Vaše Prémiové členství je automaticky obnoveno pokud není včas zrušeno. O automatickém obnovení jste byli informováni v okamžiku platby na platební stránce.
Tyto informace je také možné najít přímo ve Vašem profilu v sekci FAQ / Pomoc a také ve Všeobecných obchodních podmínkách. Vzhledem k tomu, že jsme od Vás neobdrželi v požadované výpovědní době odpovídající výpověď Prémiového členství, proběhlo automatické obnovení.
Děkujeme za pochopení.
S přátelským pozdravem
be2 zákaznický servis
____________________
e-mail: zakaznickyservis@be2.cz
https://www.be2.cz
be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register , B 123206
Managing Director: Laetitia Pateau
Dňa 19.08.2020 mi znovu bola strhnutá čiastka z môjho účtu vo výške 1140 kč.
be2 Love.Righ.Now.
Ukončenie obnovovania môjho účtu(profilu) na ich stránke a ukončenie strhávania platieb z môjho účtu v banke. Nakoľko som sa zo stránky odhlásil a zrušil si svoj profil a požiadal ich formou mailu o ukončenie.
|
Tweet |
Jednání popsané ve stížnosti je možné kvalifikovat jako tzv. automatickou prolongaci smluvního vztahu [tj. situaci, kdy je spotřebiteli členství automaticky obnoveno po uplynutí původně sjednané doby (obvykle jeden měsíc) a to zpravidla na dobu následujících 12 měsíců; lze se však setkat s různými variacemi těchto časových úseků].
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Spotřebitelovi doporučujeme, aby společnost prostřednictvím e-mailu informoval, že nebyl ze strany společnosti řádně poučen o smluvních podmínkách, tudíž byl uveden v omyl, a proto namítá neplatnost automatického prodloužení smlouvy. Spotřebitel by měl rovněž společnost informovat, že neměl v úmyslu platnost smlouvy prodlužovat, smlouva tudíž skončila uplynutím období, na které byla původně sjednána.
Ačkoliv podle našeho názoru dochází k zániku závazku již pouhým uplynutím původně sjednané doby, doporučujeme z preventivních důvodů spotřebiteli závazek (navíc i) vypovědět. To, že spotřebitel závazek z čistě preventivního důvodu (navíc i) vypoví, bez dalšího neznamená, že uznává existenci smluvního vztahu, protože tato existence (jak je uvedeno výše) zaniká již uplynutím původně sjednané doby. Výpověď je podle nás nutné vnímat toliko jako jistou "pojistku" pro případ odlišné právní interpretace daného vztahu soudem, která však není příliš pravděpodobná.
Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem. Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Pokud závazek zanikl uplynutím původně sjednané doby a přesto společnost spotřebiteli nevrátí peněžní prostředky, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod se zánikem závazku odpadl). V takovém případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.).
Kromě podání stížnosti prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz se může spotřebitel přidat také k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webu www.neferoveseznamky.cz.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese: michal.hlavacek@be2.com
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Preposielam mail mnou napísaný pánovy zo zákazníckeho centra be2
Ľuboš S
16:50 (pred 0 minútami)
komu: michal.hlavacek
Dobrý deň.
Dňa 11.07 2020 o 11,48 hodine som na zákaznícky servis, poslal žiadosť o odstúpenie od zmluvy a ukončenie strhávania poplatkov z môjho bankového účtu. Formou mailu. Keď že som si svoj profil aj účet dávno pred poslaním mailu vymazal a zrušil, na stránke be2 bol som v domnení,že vec je vybavená. Až keď mi do banky prišla splátka na nový poplatok v sume 1140,00 kč v 7 mesiaci, som vám poslal email v ktorom vás žiadam o ukončenie zmluvy a poplatkov za služby,(tovar) ktorý som už dávno predtým nevyužíval. A predpokladal som,že Zrušením svojho účtu na stránke je vec zmluvy vybavená, Ukončená! Nestalo sa a ani po mojej písomnej žiadosti mailom,zo dňa 11.07.2020 a dňa 19.08.2020 mi znovu bola čiastka strhnutá z bankového účtu. Na základe všej správy zo dňa 13.07.2020,ktorá je naozaj napísaná tak,že ma odporúčate na rôzne možnosti,ktoré všetko len komplikujú v neprospech klientov a predlžujú čas na zrušenie konta(účtu) Som si povedal že ak ste mi ho obnovili,tak sa bez problémov dostanem,na svoj účet a tam to doriešim na vami odporúčanou formou. A čo sa stalo? Nič po zadaní mojich údajov na prihlásenie, som sa nedokázal prihlásiť.Takže môj účet,je len imaginárny len na platenie? Pretože, odporúčate sa pozrieť do spam priečinku,tak som sa pozrel do neho, či v ňom nenájdem od vašej spoločnosti správu, ktorú som mohol prehliadnuť, keď že to odporúčate.Žiadna správa o predĺžení zmluvy a nových platbách (upozornenie) v priečinku nebola a som si vedomý že ani v predošlom čase nebola žiadna správa (mail). Preto vás znovu touto cestou vyzývam,(žiadam o ukončenie(odstúpenie) zmluvy účtu,strhávanie poplatkov, a aj vrátenie peňazí za mesiac august na môj účet.
S pozdravom,za kladné vyriešenie: Ľuboš Slávik
Stížnost tedy přeřazujeme na společnost a žádáme ji, aby se spotřebitelem záležitost co nejrychleji vyřešila.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.