Počet nahlášených stížností: | 133 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 4 |
Dne 15.8.2020 jsme ve Scontu Brno Modřicich zakoupili pěnové matrace značky Palau výška 22 cm s rozdílnou tvrdostí stran, která je barevně rozlišená.(modrá vyšší tuhost a červená s pěnou Flexifoam) Při vyzvednutí jsme zkontrolovali štítky na výrobku,které odpovídají námi zakoupenému zboží.Doma jsme matrace vybalili a následně zjistili,že matrace nemá berevné rozlišení tvrdostí stran(obě strany oranžové) a po proměření nemá ani uváděných 22 cm. Dle pokynů na zákaznické lince jsme obratem vyplnili reklamační formulář a vše řádně nafotili a odeslali . 2x jsme telefonovalina na reklamační oddělení, kde nám sdělili,že to ve výrobě prověřují, ale že je doba dovolených a že mají 30 dnů na reklamaci. Dnes nám Sconto emailem sdělilo, že matrace se proměřují jinak a napsali nám návod jak se měří přičemž v obchodě vám tuhle informaci nikdo neposkytne. K tomu, že matrace nemají ani správné a výrobcem uvedené barevné rozlišení tuhosti stran se vůbec nevyjádřil.Nevime jak dál postupovat.
Pěnová matrace Palau 90x200cm rozdílná tuhost stran, snímatelný pratelný potah 2 ks č kupní smlouva č. 6134761
Odvoz námi neobjednáneho zboží na náklady prodejce a dovoz správného, zboží případně vrácení peněz.
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel v tomto konkrétním případě žádat dodání nové věci. Není-li to možné, může spotřebitel od smlouvy odstoupit. Místo výše uvedených způsobů může spotřebitel taktéž žádat přiměřenou slevu.
Byla-li reklamace uznána jako oprávněná, má spotřebitel právo na náhradu nákladů účelně vynaložených při uplatnění práva z vadného plnění dle § 1924 občanského zákoníku (např. poštovné vynaložené k odeslání reklamovaného zboží prodejci).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den,
reklamace byla podaná 16.8. a je stále v řešení, zákaznici byl jen zaslán návod na to, jak správně změřit výšku matrace. Tuhost a barevná odlišnost jader se ještě řeší s výrobcem s požadavkem na jejich nové dodání. Reklamace ještě ukončena nebyla.
S pozdravem, J. Hušek, SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.
Ano společnost Sconto nám zaslala návod na měření matrace přičemž máme použít kalibrovanou měřící tyč.kdo ze zákazníků si před nákupem matrace pořizuje kalibrovanou tyč. O barevném rozlišení tuhosti matrace se vůbec nevyjádřili. Přijde nám absurdní,že nám dodají námi neobjednáne zboží a chtějí po nás toto zboží ještě přeměřovat. Trváme na dodání zaplaceného zboží případně okamžite vrácení uhrazené částky.
Reklamace byla vyřešena výměnou matrací.
S pozdravem,
J. Hušek, SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Reklamace byla vyřešena výměnou námi požadované matrace.
Děkujeme
Dobrý den,
ano, jak jsem psal já i zákaznice, reklamace byla vyřízena. Prosím tedy o uzavření tohoto případu.
Díky.
S pozdravem,
J. Hušek, SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.
Vzhledem k výše uvedeným informacím stížnost uzavíráme.