Společnost


Sconto Nábytek, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:133
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 42 stížnostech.

#44782Matrace v balení jiný výrobek

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 19 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.09.2020, před 4 lety

Silvia Hnátová

Znění stížnosti

Dne 15.8.2020 jsme ve Scontu Brno Modřicich zakoupili pěnové matrace značky Palau výška 22 cm s rozdílnou tvrdostí stran, která je barevně rozlišená.(modrá vyšší tuhost a červená s pěnou Flexifoam) Při vyzvednutí jsme zkontrolovali štítky na výrobku,které odpovídají námi zakoupenému zboží.Doma jsme matrace vybalili a následně zjistili,že matrace nemá berevné rozlišení tvrdostí stran(obě strany oranžové) a po proměření nemá ani uváděných 22 cm. Dle pokynů na zákaznické lince jsme obratem vyplnili reklamační formulář a vše řádně nafotili a odeslali . 2x jsme telefonovalina na reklamační oddělení, kde nám sdělili,že to ve výrobě prověřují, ale že je doba dovolených a že mají 30 dnů na reklamaci. Dnes nám Sconto emailem sdělilo, že matrace se proměřují jinak a napsali nám návod jak se měří přičemž v obchodě vám tuhle informaci nikdo neposkytne. K tomu, že matrace nemají ani správné a výrobcem uvedené barevné rozlišení tuhosti stran se vůbec nevyjádřil.Nevime jak dál postupovat.


Produkt

Pěnová matrace Palau 90x200cm rozdílná tuhost stran, snímatelný pratelný potah 2 ks č kupní smlouva č. 6134761


Požadované řešení

Odvoz námi neobjednáneho zboží na náklady prodejce a dovoz správného, zboží případně vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.9.2020 13:25, před 4 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel v tomto konkrétním případě žádat dodání nové věci. Není-li to možné, může spotřebitel od smlouvy odstoupit. Místo výše uvedených způsobů může spotřebitel taktéž žádat přiměřenou slevu.

Byla-li reklamace uznána jako oprávněná, má spotřebitel právo na náhradu nákladů účelně vynaložených při uplatnění práva z vadného plnění dle § 1924 občanského zákoníku (např. poštovné vynaložené k odeslání reklamovaného zboží prodejci).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.9.2020 14:55, před 4 lety

Dobrý den,

reklamace byla podaná 16.8. a je stále v řešení, zákaznici byl jen zaslán návod na to, jak správně změřit výšku matrace. Tuhost a barevná odlišnost jader se ještě řeší s výrobcem s požadavkem na jejich nové dodání. Reklamace ještě ukončena nebyla.

S pozdravem, J. Hušek, SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.9.2020 16:04, před 4 lety


Silvia Hnátová

Ano společnost Sconto nám zaslala návod na měření matrace přičemž máme použít kalibrovanou měřící tyč.kdo ze zákazníků si před nákupem matrace pořizuje kalibrovanou tyč. O barevném rozlišení tuhosti matrace se vůbec nevyjádřili. Přijde nám absurdní,že nám dodají námi neobjednáne zboží a chtějí po nás toto zboží ještě přeměřovat. Trváme na dodání zaplaceného zboží případně okamžite vrácení uhrazené částky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.10.2020 10:08, před 4 lety

Reklamace byla vyřešena výměnou matrací.

S pozdravem,

J. Hušek, SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.11.2020 16:03, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.11.2020 09:04, před 4 lety


Silvia Hnátová

Reklamace byla vyřešena výměnou námi požadované matrace.

Děkujeme

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.11.2020 08:27, před 4 lety

Dobrý den,

ano, jak jsem psal já i zákaznice, reklamace byla vyřízena. Prosím tedy o uzavření tohoto případu.

Díky.

S pozdravem,

J. Hušek, SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.11.2020 11:16, před 4 lety

Vzhledem k výše uvedeným informacím stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.