Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
zakoupil jsem u společnosti czc.cz základovou desku ASROCK B450M Pro4-f. Tato základová deska nefungovala jak měla, proto jsem se jí rozhodl vrátit ve lhůtě do 14 dnů. Jaké bylo mé překvapení, když společnost czc.cz můj požadavek neakceptovala s tím, že na ZD chybí štítek se seriovým číslem a proto je ZD údajně neprodejná a vrácení peněz nepřichází v úvahu. Abych pravdu řekl vůbec jsem nevěděl, že seriové číslo je nalepené na ZD, nikde jsem ho neviděl, vím, že je štítek na orginální krabici z boku, ale czc.cz tvrdí, že musí být na ZD (základové desce).
MB ASROCK B450M PRO4-F (D5M0XB180315) ZÁKLADOVÁ DESKA
Trvám na vrácení peněz, neboť jsem dodržel zákonné podmínky pro vrácení zboží do 14dnů.
|
Tweet |
Poté, co spotřebitel od smlouvy ve lhůtě 14 dnů odstoupil a zboží společnosti vrátil, má společnost povinnost vrátit spotřebitelovi bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijala, stejným způsobem.
Společnost má právo žádat náhradu škody, kterou spotřebitel na zboží způsobil, pokud spotřebitel se zbožím nakládal jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti (se zbožím nakládal jinak, než by mu to bylo umožněno v kamenné prodejně). Pokud společnost započetla svoji pohledávku na náhradu škody vůči pohledávce spotřebitele na vrácení peněžních prostředků, musí společnost přesvědčivě prokázat, že jí škoda vznikla. V tomto případě by musela společnost prokázat, že zboží doručila spotřebitelovi i se "štítkem", že spotřebitel tuto součást zboží odstranil a že bez této součásti nelze zboží (ani za sníženou hodnotu) prodat.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů lze vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost CZC.cz s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím svého zákaznického centra, oddělení reklamací, případně stížností. Co se týče dalšího řešení sporů se spotřebiteli, rozhodla se společnost spolupracovat pouze se službou mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci (ADR ČOI). Služba Vašestížnosti.cz je založena na principu oboustranné dobrovolnosti, proto jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.