Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#44783Vrácení zboží do 14 dnů

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.09.2020, před 4 lety

Zbyněk Durčák

Znění stížnosti

Dobrý den,
zakoupil jsem u společnosti czc.cz základovou desku ASROCK B450M Pro4-f. Tato základová deska nefungovala jak měla, proto jsem se jí rozhodl vrátit ve lhůtě do 14 dnů. Jaké bylo mé překvapení, když společnost czc.cz můj požadavek neakceptovala s tím, že na ZD chybí štítek se seriovým číslem a proto je ZD údajně neprodejná a vrácení peněz nepřichází v úvahu. Abych pravdu řekl vůbec jsem nevěděl, že seriové číslo je nalepené na ZD, nikde jsem ho neviděl, vím, že je štítek na orginální krabici z boku, ale czc.cz tvrdí, že musí být na ZD (základové desce).


Produkt

MB ASROCK B450M PRO4-F (D5M0XB180315) ZÁKLADOVÁ DESKA


Požadované řešení

Trvám na vrácení peněz, neboť jsem dodržel zákonné podmínky pro vrácení zboží do 14dnů.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.9.2020 14:07, před 4 lety

Poté, co spotřebitel od smlouvy ve lhůtě 14 dnů odstoupil a zboží společnosti vrátil, má společnost povinnost vrátit spotřebitelovi bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijala, stejným způsobem.

Společnost má právo žádat náhradu škody, kterou spotřebitel na zboží způsobil, pokud spotřebitel se zbožím nakládal jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti (se zbožím nakládal jinak, než by mu to bylo umožněno v kamenné prodejně). Pokud společnost započetla svoji pohledávku na náhradu škody vůči pohledávce spotřebitele na vrácení peněžních prostředků, musí společnost přesvědčivě prokázat, že jí škoda vznikla. V tomto případě by musela společnost prokázat, že zboží doručila spotřebitelovi i se "štítkem", že spotřebitel tuto součást zboží odstranil a že bez této součásti nelze zboží (ani za sníženou hodnotu) prodat.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů lze vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Společnost CZC.cz s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím svého zákaznického centra, oddělení reklamací, případně stížností. Co se týče dalšího řešení sporů se spotřebiteli, rozhodla se společnost spolupracovat pouze se službou mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci (ADR ČOI). Služba Vašestížnosti.cz je založena na principu oboustranné dobrovolnosti, proto jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.