Společnost


FRONTI Nábytek s.r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#44785Doručili Poškozenou kuchyn,nedodržení 30 denní lhůty na reklamaci. 2 měsíce žijeme bez kuchyně

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.09.2020, před 4 lety

Arthur Kazaryan

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 15.06. jsme vytvořili objednávku na kuchyň.
10.07. kuchyň nám byla na adresu doručena a kurýrovi jsme zaplatili.
Dne 15.07. jsme se přestěhovali do nového bytu a chtěli jsme kuchyň složit (pozvali jsme na to lidí, kterým jsme museli za to zaplatit) Zjistili jsme, že asi u 5 z 9 krabic je uvnitř vše poškozeno (velké díry na deskách) + chybí jedna krabička. Všechno jsme nafotili a poslali e-shopu.
Od společnosti jsme dne 16.07. dostali na email potvrzení:
"Dobrý den,
reklamace byla odeslána k vyřízení přímo výrobci.
Byly mu odeslány všechny fotografie poškození.
O dalším postupu Vás budeme informovat.
Hezký den"
Firmě jsem volal hodně krát a vždy mi řekli, že už za chvíli to bude vše vyřízeno.
Až za měsíc, dne 03.08. mi společnost poslala nějaký balíček, když jsem krabici otevřel, zjistit jsem, že nám poslali úplně jiné zboží. Došlo k omylu.
A společnost dne 11.08 mi odepsala:
"Dobrý den,
odesíláme DPD část reklamace. Prosím dejte řidiči to, co Vám omylem dovezl.Zbytek dopošleme. Došlo k záměně štítků. Za komplikace se omlouváme. Hezký zbytek dne"
Dne 13.08. mi byla doručena "část reklamace" (1 krabice) a tu omylně odeslanou krabici jsem musel vrátit. Po otevření krabice uvnitř bylo všechno ještě víc poškozeno než původně (nevím jestli se mám smát nebo brečet) Ihned jsem všechno vyfotil a poslal společnosti.
E-shop mi sdělil, že krabici poškodila přepravní společnost DPD(to mě samozřejmě nezajímá) volal jsem a řekli mi, že ihned odešlou stejnou krabici ještě jednou. Přibližně dne 17.08. mi dorazila krabice ještě jednou a ta už byla v pořádku, po telefonu mi řekli a paní slibovala že URČITĚ tento týden mi doručí kompletní a nepoškozenou kuchyň. Firmě jsem už volal asi celkem 15 krát během celé reklamace a vždycky mi řekli, že už už už to bude a že prostě ještě chviličku. Bohužel do teď nic nepřišlo a došla mi trpělivost. My žijeme skoro 2 měsíce bez kuchyně, prodávající pořád slibuje a slibuje, už na to nemám nervy a musím prostě něco dělat, jinak toto bude pokračovat roky a pravděpodobně nikdy neskončí. S firmou jsem byl velice slušný a trpělivý DOST.


Produkt

KUCHYŇSKÁ LINKA TATIANA 240/180 - SONOMA + BÍLÝ MAT


Požadované řešení

Dávám firmě poslední šanci, než budou mít velké problémy. Mají 24 hodin na to, aby:
1)IHNED, ale opravdu ihned, ne za týden, nebo za dva, nebo za měsíc. IHNED doručili kompletní kuchyň ve stavu v jakém musí být.
2)IHNED Vrátili nám peníze za kuchyň tedy, objednávka 6 590 Kč
+ požadujeme kompenzaci 2000,- Kč. za morální a finanční škodu (neměli jsme kde vařit a jíst) a to vše bylo ještě v době koronaviru. Společnost bude muset veškeré "zboží" přijet a odvést na své náklady.
UPOZORŇUJI společnost, pokud do 24 hodin od zveřejněni této stížnosti, nevyhovíte mém podmínkám tak:
1) Se všemi důkazy, které mám napíšu stížnost na ČOI za nedodržení reklamační lhůty a za to Vám samozřejmě hrozí pokuta.
2) Napíšu na Vás trestní oznámení na PČR.
3) Spolu s právníkem Vás zažaluji a budeme od Vás vymáhat morální a finanční škodu za nedodání kuchyně. Budeme muset nám kompenzovat 2 měsíce bydlení bez kuchyně a stravování mimo domov + budu od Vás vymáhat veškeré náklady, které mi vzniknou v soudním řízení. Tato částka by přesahovala 100 000,- Kč.
Ujišťuji Vás, že toto nejsou jen vyhrůžky, s právníkem už jsem konzultaci měl, důkazy máme a opravdu budeme konat, já půjdu do konce. Byl jsem na Vás 2 měsíce slušný a toto se mi opravdu nevyplatilo.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.9.2020 10:18, před 4 lety

Pokud bylo dodáno poškozené zboží, jedná se o vadu. Má-li věc vady, může spotřebitel v daném případě požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Poškození zboží při přepravě představuje rozpor s kupní smlouvou a je tudíž vadou ve smyslu § 2161 odst. 1 OZ, která zakládá spotřebiteli právo z vadného plnění a za kterou je odpovědný pouze prodávající. Vždy se uplatní domněnka existence vady při převzetí dle § 2161 odst. 2 OZ, která říká: "Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí."

Jinými slovy řečeno, prodávající by musel prokázat, že zboží bylo v okamžiku jeho převzetí spotřebitelem od dopravce ve shodě s kupní smlouvou, tedy zcela bezvadné a poškodil jej až spotřebitel.

Prodávající je podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele povinen reklamaci včetně odstranění vady vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Spotřebitel může v takovém případě od smlouvy odstoupit, případně setrvat na uplatněném nároku nebo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.

Odstoupení doporučujeme zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou, a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byly uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.10.2020 09:49, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.