Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#44786Odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny

Detail stížnosti

Publikováno
03.09.2020, před 4 lety

Tereza Vašíková

Znění stížnosti

Dobrý den,

dnes jsem narazila na stránku Be2 a než jsem si stihla všimnout o jakou společnost se jedná, zaregistrovala jsem se a rozhodla se zaplatit si členství, které mělo být pouze na 1 týden. Částku jsem měla zaplatit kreditní kartou. Místo částky kolem 100Kč mi byla strhnuta platba kolem 400Kč. Současně jsem narazila na tyto stránky a stížnosti dalších lidí, co obdobně důvěřivě zaplatili prémiové členství. V emailu, v němž mi Be2 potvrzuje prémiové členství jsou informace k odstoupení od smlouvy. Informace o platbě prémiového členství a dalších poplatků byly předány až po uzavření smlouvy při potvrzení členství.

"Pro výkon vašeho práva na odstoupení nás be2 S.à.r.l., zákaznický servis/odstoupení od smlouvy, 13 rue du Commerce, L-1351 Luxemburg, Luxemburg (fax: +420 227203713, e-mail: zakaznickyservis@be2.cz) musíte pomocí jednoznačného prohlášení (např. dopis zaslaný poštou, fax nebo e-mail) informovat o svém rozhodnutí od této smlouvy odstoupit. Můžete k tomu použít přiložený vzorový formulář (https://www.be2.cz/info/vzorovy-formular-pro-odstoupeni-od-smlouvy) pro odstoupení od smlouvy, který však není předepsán.
Pro zachování lhůty pro odstoupení od smlouvy postačuje, když sdělení o výkonu práva na odstoupení odešlete před uplynutím lhůty pro odstoupení."


Ihned ještě dnes jsem společnost informovala na emailové adresy zakaznickyservis@be2.cz a michal.hlavacek@be2.com o žádosti o okamžité odstoupení od smlouvy, zrušení členství i účtu. Je toto oznámení o odstoupení od smlouvy dostačující, nebo je nutné o tom společnost Be2 informovat rovněž písemně na lucemburskou adresu? Na webových stránkách je sice uvedené, že je možné účet deaktivovat přímo na webu, to ale nelze v moment, kdy je člověk prémiovým členem.

Po pročtení zkušeností dalších uživatelů se obávám neoprávněného prodlužování členství a strhávání plateb, na něž nemá tato společnost nárok.

Děkuji za radu

Tereza Vašíková


Produkt

Seznamka be2 S.a.r.l. - Prémium členství


Požadované řešení

Zrušení členství, vrácení poplatku v rámci odstoupení od smlouvy do 14 dní a smazání veškerých údajů o mé osobě.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.9.2020 09:22, před 4 lety

Spotřebitelka může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitelky před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitelka společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitelka společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitelka odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslala prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušela zaslat, ale z důvodů na straně společnosti jí to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento e-mail, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitelku na jejích právech, k takovému jednání se nepřihlíží a takové jednání jde k tíži společnosti.

Z důvodu předběžné opatrnosti spotřebiteli doporučujeme také oslovit jeho banku s případnou žádostí o zablokování karty. Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd. Vždy je však třeba brát ohled na to, zda společnost nemá, byť i jen na část zpětvzaté platby, právní nárok. Poté by se totiž spotřebitel mohl dostat do prodlení.

Kromě podání stížnosti prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz se může spotřebitel přidat také k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webu www.neferoveseznamky.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.9.2020 13:55, před 4 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese: michal.hlavacek@be2.com

Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.10.2020 11:23, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.11.2020 23:45, před 4 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.